-
-
Svar på tråden Dansar du?
-
Dansar aldrig nykter var det væl nån som sjøng va?
Nej, dansar på krogen och med barnen hemma i vardagsrummet. Men ær vældigt sællan onykter nu før tiden, så det blir væl dansar alltid nykter før mig -
Vi (jag och maken) dansar argentinsk tango, foxtrot, vals och cha cha på dansskola! Hur kul som helst! Vi började med några privatlektioner i vals (inför brudvalsen), sen gick vi en grundkurs plus en fortsättningskurs i argentinsk tango. Efter det blev det en kurs i foxtrot, på måndag börjar nya kursen, där vi kommer att lära oss modern vals samt cha cha.
-
Kan tillägga att tangon är roligast... vi är helt besatta av tango bägge två! Vi har hittat en tangorestaurang här i Stockholm, samt ett ställe rätt nära Hornstull där de tydligen också har argentinsk tango! Såklart ska vi gå dit och dansa!
-
Jag fick ta dansar på krogen...men i själva verket så dansar jag ju mest hemma i vardagsrummet tillsammans med Elias
-
Har buggat i flera år tidigare......men nu går jag på kurs i Linedance
-
Mickis74: vart går du å lär dig linedance? Har en kompis som jättegärna vill lära sig det!
-
Nemo saltat sobrius - nisi forte insanus est!
och det blir på svenska:
Ingen dansar nykter - om man inte händelsevis är tokig!
Jag dansar bara på krogen nu, och hemma med sonen! Men jag dansade och hade uppvisningar med gruppen i min ungdom... -
dammtussan....
Vi fick ett mail på jobbet om en nybörjarkurs som jag hoppade på. Vi håller till i en lokal på ett servicehus och dom håller på och blir en förening nu.
Finns en eller två föreningar här i Västerås som kör linedance. -
jag dansar gärna....
Ha förut dansat lite vals. tango. foxtrot.snoa.polka. masurka."fågeldansen såklart"shottis. humppa....å säkert en del mer. gick med en hög 50+ åringar då jag va 23 år å dansade med dem.
-
"Jag dansar aldrig nykter" traala lalala
Med det menar jag att jag gärna svänger omkring på krogen efter
ett par glas -
Enbart ute på krogen när jag har fått lite i mig. Okså hemma ibland förstås.
-
Dans e mitt yrke så jag har roligt på jobbet varje dag.
E nämligen danspedagog och träffar mina underbara elever varje vecka.
-
Hej. Dansar den roligaste dansen som finns. Line Dance.
-
krogen, jag bor på dansgolvet...även nykter =)..har iof dansat som barn , street o hiphop ..
-
Nope
-
Jag dansar hela tiden =)
Är en dansare *hihi* -
va roligt hihi själv dansar jag showjazz/disco så jädra skoj hihihi fast jag är väl för gammal kanske haha men va hundan jag har jädrigt skoj iallafall och får motion så det räcker gott å väl
-
Dansar tyvärr inte längre.Har dansat bugg i flera år.
Nu dansar jag mest med min bebis -
jajja
inte illa det heller ju -
Nej!
Men jag har dansat balett i två år.