• Henni

Hyra bilbarnstol i Umeå?

Har sett att det är en del umeåmammor på fl och så jag tänkte passa på att fråga om någon av er vet om det är möjligt att hyra bilbarnstol någonstans i umeå. Vi bor i sthlm men har våra föräldrar i Umeå och ibland åker vi hem utan bil och behöver hyra en stol (att sätta i någon annans bil) vet att det går att hyra babyskydd hos ntf men vi behöver en stol till en 11-månaders. Hur gör man annars...vill ju inte gärna köpa en till...eller böka med den vi har på flyget...Någon som har erfarenhet?

• Svar på tråden Hyra bilbarnstol i Umeå?
  • Amorella

Jag tror bara man kan hyra babyskydd. NTF har i alla fall inte och jag tror inte heller babyaffärerna har. Det enklaste är nog att köpa en begagnad stol i Umeå via Blocket t.ex.

• Henni

Okej, tack för ditt svar. Får kanske fixa det då...synd att man är sent ute som vanligt ; )

• zmurfan

Man kan hyra större bilstolar på NTF med. Såg att de hade flera olika storlekar på stolar när jag hyrde mitt babyskydd där. Vet dock inte priserna på det men det borde du kunna ringa och höra med dom.

• Amorella

Det är bara demo-ex! Jag trodde oxå det var uthyrningsstolar, men jag frågade. Tyvärr...

• Henni

Hej igen,
    vill bara meddela att jag ringt kollat runt lite och på barnens hus på ersboda får man hyra bilbarnstolar veckovis (100 kr v)...om någon annan också är intresserad.

Svar på tråden Hyra bilbarnstol i Umeå?