• Anonym (Undrande)

Vi kan väl höras imorgon

Träffat en kille i en månad. Han brukar ringa varje dag och det känns verkligen som han varit intresserad av mig och jag är så kär. Jag har svävat på rosa moln så lycklig. Men vi har ju bara träffats några gånger. Han har ringt mig och velat träffa mig.

Efter vi hade sex förra helgen tycker jag att han tog ett steg tillbaka. Han har inte ringt så ofta längre. Sist vi sågs fick jag ingen kram.

Jag ringde honom ikväll och vi pratade som vanligt i en timme. Han sa inget om att träffas. Så jag avslutade med vill du träffas imorgon?

Han dröjde och sa jag vet inte vi kan väl höras imorgon...

Jag blev helt kall inombords. Jag tror inte han hör av sig imorgon. Jag är så besviken.

Vad betyder det vi kan väl höras imorgon? Förmodligen ingenting.

• Svar på tråden Vi kan väl höras imorgon
  • Anonym (vuxnare)

Han ville kanske mest bara ha sex....och när han nu fått det så drar han sig ur. 

Eller så tyckte han inte att det klickade i den nakna, sexuella situationen.

Tips! Fråga honom rakt upp och ner vad som har förändrats för honom, och be honom vara ärlig. Säg att du "kan ta det". 

• Tyvääärrr

Ja du har nog tyvärr träffat på en kille som bara ville ligga. Mitt tips är att inte höra av dig/jaga honom för då kommer han bli off snabbare än kvickt. Vänta ut honom isåfall! Det om något ger effekt haha

• Anonym (Killar vill bara en sak)
    Tyvääärrr skrev 2018-01-27 01:39:01 följande:

Ja du har nog tyvärr träffat på en kille som bara ville ligga. Mitt tips är att inte höra av dig/jaga honom för då kommer han bli off snabbare än kvickt. Vänta ut honom isåfall! Det om något ger effekt haha

Håller med här. Hör absolut inte av dig mer till honom utan låt honom ta alla initiativ nu, om han vill ngt mer. Och kom ihåg att killar vill 99 gånger av 100, bara ha sex och inget annat. 1 gång av 100 tjejer, så kanske de blir kära. Så utgå från det framöver. Mitt bästa råd är att inte ligga med en kille förrän det gått ett braaaa tag, typ 15 - 20 dejter/några månader, alltså tills du är 100% säker på att han är kär i dig. Enda sättet att undvika alla killar som bara är kåta... sorgligt men sant.
  • Anonym (Undrande)

Han sa att han fick sån ångest av att jag kunde bli gravid av sex trots att jag inte kan det så han blev väl off av det.

Men det måste ju varit något mer. En kram blir man ju inte gravid av.

• Inisario
    Anonym (Undrande) skrev 2018-01-27 00:08:10 följande:

Träffat en kille i en månad. Han brukar ringa varje dag och det känns verkligen som han varit intresserad av mig och jag är så kär. Jag har svävat på rosa moln så lycklig. Men vi har ju bara träffats några gånger. Han har ringt mig och velat träffa mig.

Efter vi hade sex förra helgen tycker jag att han tog ett steg tillbaka. Han har inte ringt så ofta längre. Sist vi sågs fick jag ingen kram.

Jag ringde honom ikväll och vi pratade som vanligt i en timme. Han sa inget om att träffas. Så jag avslutade med vill du träffas imorgon?

Jag blev helt kall inombords. Jag tror inte han hör av sig imorgon. Jag är så besviken.

Bara för att ni hade sex är ni väl knappast något par? Kan du tänka dig att han är upptagen med något annat förutom dig? 
  • Inisario

Han har pratat med dig i en timme, ändå är du inte nöjd för att han inte på sina bara knä är tacksam för att få kunna träffa dig på den tiden som du bestämt?

Har du någonsin frågat varför han inte har tid, eller utgår du enbart ifrån att någon som inte vill träffa dig är ointresserad?

Ni svenska kvinnor beter er ibland som om ni är gudsgåva till alla män. Tydligen är ni inte det.

Istället för att döma honom, skulle det inte kanske vara bättre att få lite insikt i hans liv?

• Anonym (Undrande)

Jag frågade vad han skulle göra i helgen.

Ingenting sa han.

• Anonym (sss)
    Anonym (Undrande) skrev 2018-01-27 11:26:02 följande:

Han sa att han fick sån ångest av att jag kunde bli gravid av sex trots att jag inte kan det så han blev väl off av det.

Men det måste ju varit något mer. En kram blir man ju inte gravid av.

Han blev inte off av det, det låter som ett svepskäl. Han var väl inte oskuld innan antar jag? Jag menar, han vet hur man har säkert sex. 

Det låter tyvärr som en av två saker: antingen ville han bara hänga kvar tills ni hade haft sex (och man kan tänka att det låter osannolikt att man skulle orka vänta i en månad men jo, så kan det vara, speciellt om han inte hade några andra tjejer "på lager". 
    Det andra alternativet är att han tyvärr kände, när ni hade sex, att ni inte helt synkade. Det är tyvärr inte helt ovanligt att man känner sig kär och väldigt intresserad, så har man sex och bara känner att näää, det här kommer inte att fungera. 

så tyvärr tror jag inte han är tillräckligt intresserad av dig (baserat på det lilla vi fått veta). 
  • Anonym (sss)
    Inisario skrev 2018-01-27 11:47:30 följande:

Han har pratat med dig i en timme, ändå är du inte nöjd för att han inte på sina bara knä är tacksam för att få kunna träffa dig på den tiden som du bestämt?

Har du någonsin frågat varför han inte har tid, eller utgår du enbart ifrån att någon som inte vill träffa dig är ointresserad?

Ni svenska kvinnor beter er ibland som om ni är gudsgåva till alla män. Tydligen är ni inte det.

Istället för att döma honom, skulle det inte kanske vara bättre att få lite insikt i hans liv?

Var läser du in allt det där i TS undrar jag? Har du själv lite dåliga erfarenheter av att få till det med tjejer eller vad är grejen till din tykna ton? 
  • Anonym (sss)
    Inisario skrev 2018-01-27 11:37:06 följande:
    Bara för att ni hade sex är ni väl knappast något par? Kan du tänka dig att han är upptagen med något annat förutom dig? 
    Han kunde ha sagt det, att han inte hade tid men att han väldigt gärna träffades veckan efter, tex.
    Nu sa han inte det, ergo: han är inte så intresserad. 
  • Anonym (Killar vill bara en sak)
    Anonym (sss) skrev 2018-01-27 16:22:22 följande:

Han kunde ha sagt det, att han inte hade tid men att han väldigt gärna träffades veckan efter, tex.

Nu sa han inte det, ergo: han är inte så intresserad. 

• Anonym (Undrande)

Han hörde inte av sig igår. Så jag ringde honom på kvällen och han var hos kompisar drack öl så det var viktigare än att träffa mig.

Jag lägger ner. Jag hör inte av mig mer.

• Inisario
    Anonym (sss) skrev 2018-01-27 16:21:13 följande:
    Var läser du in allt det där i TS undrar jag? Har du själv lite dåliga erfarenheter av att få till det med tjejer eller vad är grejen till din tykna ton? 
    I hennes ts? 
  • Inisario
    Anonym (sss) skrev 2018-01-27 16:21:13 följande:
    I hennes ts? 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Undrande) skrev 2018-01-27 00:08:10 följande:

Det låter som att du är lite för på så att han blir osäker.

Ge honom lite tid att höra av sig till dig eller inte.
  • Anonym (Svår)

Hör inte av dig mer. Gå vidare med ditt liv och skit i honom. Kanske hör han av sig igen men då troligtvis på nån helg eller när han helt enkelt är kåt och vet att han kan få hem dig lätt.

• Anonym (A)
    Anonym (Svår) skrev 2018-01-29 13:50:32 följande:
    Hör inte av dig mer. Gå vidare med ditt liv och skit i honom. Kanske hör han av sig igen men då troligtvis på nån helg eller när han helt enkelt är kåt och vet att han kan få hem dig lätt.
    Håller med
Svar på tråden Vi kan väl höras imorgon