• Anonym (Hämnd)

Hämnas?

Sambo i många år. Inga barn.

Han är otrogen med tjej på jobbet, under flera månader. När det uppdagas separerar vi. Jag mår såklart väldigt dåligt.

Han fortsätter med kollegan, de blir ett par. Jag är under isen länge. Arg, sårad, förkrossad.

Några månader senare tar han kontakt med mig. Vi pratar, träffas, har sex några gånger. Han säger att han saknar mig och det vi hade, han vet inte hur han ska göra, vem han ska välja.

Han återgår till kollegan. Tack för den.

Jag känner hämndbegär. Jag är på ruta ett med separationen.

Kollegan vet inte att han träffat mig eller att vi ens haft kontakt.

Hur skulle ni göra? Skulle ni låta henne få veta? Eller skulle ni strunta i det, och hoppas på att det kommer fram på något annat sätt? Eller hoppas på att karma sköter sitt?

• Svar på tråden Hämnas?
  • Anonym (128)

Karma tar låång tid..

Jag röstar på revenge!

• Saknardet

Slänger hon ut honom så försöker han med dig igen, och det kanske blir svårt att bli av med honom. Då finns det även risk att han lyckas tjata sig inne i ditt liv igen, vilket troligen inte slutar på ett bra sätt. 

Få mentalt hämnd genom att gå ut och skaffa dig lite bra sex själv bara, sen släpp det hela (förutom bra sex, såklart) 

• Anonym (A)
    Saknardet skrev 2018-01-30 15:17:38 följande:

Slänger hon ut honom så försöker han med dig igen, och det kanske blir svårt att bli av med honom. Då finns det även risk att han lyckas tjata sig inne i ditt liv igen, vilket troligen inte slutar på ett bra sätt. 

Få mentalt hämnd genom att gå ut och skaffa dig lite bra sex själv bara, sen släpp det hela (förutom bra sex, såklart) 

Håller med
  • beccagranen

Jag hade smsat med honom, fått med i texten hur bra sexet var senast, när ni ska ses igen, gärna hur han ska "lura" sin nuvarande för att kunna smyga iväg osv. Sen tagit skärmdumpar och skickat till hans partner, och skrivit något som "karma is a bitch" 

Svar på tråden Hämnas?