• Anonym (se den hemma idag)

fjärrstyrd vibrator?

Hej
    Jag skulle vilja överraska min fru med en fjärrstyrd vibrator. Alltså en liten som hon antingen har I trosorna mot klittan alternativt stoppad I sig och som jag kan styra trådlöst. Jag tanker mig att vi är ute på stan och hon har detta på sig/I sig och jag väljer när hon skall få vibrationer, och I vilket sammanhang. Vore kul att ge henne en orgasm när hon står vid en kassa och skall betala något.

Oavsett....är det någon som har erfarenhet av dyl produkter? Vad skall man tänka på? Vilken produkt rekommenderas eller avråds ifrån? Skall man ta en sådan som sitter mot klittan eller ett ägg som stoppas upp I muffen?

• Svar på tråden fjärrstyrd vibrator?
  • Anonym (..)

Jag har en rosa g-punktsvibrator, tror den heter lush lovense nånting.. fanns på sinful.se :)

Den är appstyrd, både via bluetooth och via wifi om man är på andra sidan jorden;)

Jag ångrar att jag inte köpte en som sitter utvändigt istället.. har jag aldrig fått orgasm utan klitorisstimulans har jag ju ingen nytta av en "invändig" vibrator, haha.

• Anonym (Tryck)

Prova en lelo tiani2,den är för invändigt bruk, kan även användas när ni knullar, funkar kanon för oss

• Anonym (Amanda 79)

Hej!

Sök på vibrerande trosa .

Dom verkar härliga...

Tror att dom såldes på Lastbryggan.se

Lycka till! =)

• Dass

Har hon lätt för att komma?
    För min del hade det varit omöjligt att få orgasm stående, oavsett tillfälle

Men det finns ju fjärrstyrda Butterflys som är kanon (åtminstone hemmavid :)

• Anonym (Tryck)
    Dass skrev 2018-01-29 06:27:09 följande:

Har hon lätt för att komma?

För min del hade det varit omöjligt att få orgasm stående, oavsett tillfälle

Men det finns ju fjärrstyrda Butterflys som är kanon (åtminstone hemmavid :)

Om jag slickar så e det 100% garanti att hon kommer och det fort.

Inte lätt med bara kuk men det händer .

Med lelo par vibrator varje gång.

Kan bli lite trångt beroende på hur tight hon är å hur grov han är, jag är 19lång å 16 grov funkar kanon
Svar på tråden fjärrstyrd vibrator?