Gravid,kroppen lägger av..
Vet inte vart jag ska vända mig, behöver väl mest få ner allt o få prata av mig..
Har haft en helt underbar graviditet utan några direkt jobbiga saker fram tills ca v36 nu verkar min kropp ge upp helt..
Allt började med en massiv blödning i v36 som de kom fram till var av okänd anledning och ingen fara.
Åkte hem och 1 vecka gick o jag fick extrema smärtor och kände på mig att något är fel detta kan inte vara värkar, mot läkare igen.
Väl där inne får jag veta att barnet mår inte bra alls utan näringen sviktar samt att h*n har låg hjärtfrekvens.
Blir igångsatt men de hände absolut ingenting mer än att jag öppnade mig lite så efter ett par dagar så vart jag hemskickad eftersom barnet mådde bättre i magen med ny uppföljning veckan som kommer.
På den uppföljningen får jag veta att, gallan krånglar, lätt leverpåverkan och en lätt havandskapförgiftning (utan förhöjt blodtryck)
Allt är utom fara enligt dom o barnet mår so far bra.. Men ändå jag får inga svar om hur allt detta påverkar barnet om vad jag ska förvänta mig när den kommer.. Får absolut noll svar från läkaren även om jag frågar utan de säger bara att jag ska inte oroa mig..
Känns som de är så mycket för att jag ska inte ska oroa mig och speciellt när man inte känner trygghet till läkaren :(