Provat zonterapi?
Hej! Jag vill bara tipsa om en sak som jag försöker ta till i mina (desperata) försök att bli gravid. Jag har börjat gå på zonterapi och akupunktur. Jag har hört att det kan hjälpa och min zonterapeft har som specialitet just barnlöshet. Hon säger att hon har hjälp flera par att bli gravida. Än har inte jag blivit det men saker har hänt med mig sen jag började gå. Min mens har t.ex. blivit rikligare, efter att bara ha minskat under flera år. Hon har hjälpt mig med min spänningshuvudvärk och med mina problem med urinvägsinfketioner. Även min läkare säger att det är bra att gå på akupunktur inför IVF. Min zonterapeft menar att hon rättar till balansen i min kropp, att hon t.ex. värmer min livmoder och att man också kan rensa ut, bokstavligt talat, livmodern från gamla blodrester som kan ligga kvar där inne och störa. Jag kände att det var värt att prova. Det är inte helt billigt, men det känns jättebra att gå dit. Som att man försöker själv och att något händer i all denna landstingsväntan. Jag vill verkligen rekommendera att ni ger det en chans.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-09 21:19:11:
Hon har också berättat att hon har hjälp kvinnor med dålig äggproduktion och män med dåliga spermier.