• Äldre 31 Jan 12:47
    2287 visningar
    2 svar
    2
    2287

    Pcos/Pco

    Det har gått 1 vecka. Har så fruktansvärt ont nedre delen av magen + mår jag illa , har inget feber, går på toa väldigt ofta, mina bröstvårtor är så styva och gör ont när man tar på dom, jag har inte haft min mens denna månad, har inte ork för att äta mat, huvudvärk, min mage känns så uppblåst , får mycket gaser och känner mig så trött.

    Jag lider med sjukdomen Pcos och jag vet inte om det kan vara äggledarna som håller på eller så håller jag på att bli gravid. Ringde vårdcentralen kommer få ett samtal kl: 13:30 från dom. Det känns inte skönt i alla fall.

    Har någon haft liknade? Vad kan det bero på?

  • Svar på tråden Pcos/Pco
  • Anonym Tgn2
    Äldre 4 Feb 07:57
    #1

    Hej,

    Känner igen mig i det du säger, fick själv reda på att jag har pcos i höstas. Äter du p-piller? För mig var det första gången jag åt p-piller och jag mådde fruktansvärt dåligt, nu är det bättre (fast jag kan fortfarande få ont i magen och må illa).

    Hoppas det löser sig för dig!

  • Äldre 6 Feb 22:34
    #2
    Anonym Tgn2 skrev 2018-02-04 07:57:31 följande:

    Hej,

    Känner igen mig i det du säger, fick själv reda på att jag har pcos i höstas. Äter du p-piller? För mig var det första gången jag åt p-piller och jag mådde fruktansvärt dåligt, nu är det bättre (fast jag kan fortfarande få ont i magen och må illa).

    Hoppas det löser sig för dig!


    Haha jo problemet är löst är gravid :)
Svar på tråden Pcos/Pco