• Anonym (naea)

KILLAR: Varför tänder ni på när vi stönar?

Har haft flera ligg och förundras hela tiden av att många vill att jag ska låta mer, stöna och ha mig. Är det nån porrfilmsinspelning på gång?

Låter alla tjejer ni träffar sådär eller har ni sett för mycket P-rullar grabbar?

Hur såg det ut på medeltiden när sex var mer en reproduktiv sak, snarare än njutningssak.

Lär ju ha kommit nånstans ifrån kan jag tänka mig.

• Svar på tråden KILLAR: Varför tänder ni på när vi stönar?
  • Anonym (Njuter)

Jag gillar det för då vet jag att tjejen njuter av det jag gör. Känns som en verbal bekräftelse på det jag gör.

Men det är inget jag kräver att tjejen ska göra. Vill inte ha något fejkstön utan stönar tjejen ska det vara riktigt.

Frugan tycker samma när jag stönar. Att det är upphetsande. Så det är inte bara killar som gillar när partnern stönar. :)

• Anonym (Småland72)

Jag ser när kvinnan njuter..   stönar och åmar hon sig så ser det bara konstlat ut..
    Råkade ut för ett ligg som vred, stönade och drog armarna runt sitt huvud..

Hon trodde jag skulle tända på det.. bara skratt retande..

Så njut på ditt sätt .. inget konstlat

• Anonym ((P))

Blir tvärtom lite larvigt med en massa onaturligt stönande , kör det som känns bäst för dig brukar vara bäst för bägge , 

• Anonym (AL)

Tycker inte du att det är upphetsande när din partner stönar?
    Det tycker jag. Det är ju en ytterligare bekräftelse på att han gillar det jag gör. 

Sen behöver det ju inte vara överdrivet, det är ju ganska avtändande, men sånt märker man ju ganska snabbt!

• Anonym (Benke)

Jag har fått all min sexutbildning via porrfilmer så jag har lärt mig allt om hur kvinnor skall vara i sängen och hur de låter när de vill att jag skall njuta

• Anonym (Evi)

Jag har inte fått klagomål men har testat att stöna med flit några gånger. Jag njuter ofta mest när jag är tyst. Jag kommer lätt av mig om jag ska låta, dessutom blir man upptagen av att det ska låta på ett särskilt sätt eller i takt. Skitdumt.

Klart jag kan låta naturligt men det är varken högt eller länge utan mest just innan jag kommer.

• Anonym (23)

Jag kan inte stöna, det vore bara fejk om jag gjorde det. När jag riktigt njuter blir jag tyst som en mus.

• Anonym (Evi)
    Anonym (AL) skrev 2018-01-31 14:21:02 följande:

Tycker inte du att det är upphetsande när din partner stönar?

Det tycker jag. Det är ju en ytterligare bekräftelse på att han gillar det jag gör. 

Sen behöver det ju inte vara överdrivet, det är ju ganska avtändande, men sånt märker man ju ganska snabbt!

Det märker du knappast i majoriteten av fallen. Även kvinnor kan vara bra (eller bättre) på att avgöra vad som är lagom.
  • Anonym (en tjej)

Man vill ju veta om ens partner njuter eller om man ska lägga ner det man håller på med och prova något annat. Men några avgrundsbröl behövs såklart inte, och man kan säga mycket bara genom hur man rör vid den andre.

• Anonym (Grabb)

Så länge stön, stånk, "känsloyttringar" är naturliga och "okonstlade" så är jag för det...

Men märker man att det börjar bli en "akt" då faller det (ofta) platt till marken...

• Anonym ((P))

det var det som jag menade, stön och avgrundsdjupa skrik, gnyende tystnad allt som kommer naturligt gillas och är upphetsande . 

• Anonym (AL)
    Anonym (Evi) skrev 2018-01-31 14:31:33 följande:
    Det märker du knappast i majoriteten av fallen. Även kvinnor kan vara bra (eller bättre) på att avgöra vad som är lagom.
    Det tycker jag nog att man gör. Förmodligen inte i 100% av fallen men är det väldigt överdivet så är det ju oftast fake, t.ex.
    Sen beror det ju på hur bra man känner personen i överigt.
  • Anonym (Evi)
    Anonym (AL) skrev 2018-01-31 14:50:29 följande:

Det tycker jag nog att man gör. Förmodligen inte i 100% av fallen men är det väldigt överdivet så är det ju oftast fake, t.ex.

Sen beror det ju på hur bra man känner personen i överigt.

Det är ett enormt glapp mellan de färdigheter män tror sig ha när det gäller sånt här och hur bra koll de faktiskt har, just saying.
  • Anonym (AL)
    Anonym (Evi) skrev 2018-01-31 14:56:14 följande:
    Det är ett enormt glapp mellan de färdigheter män tror sig ha när det gäller sånt här och hur bra koll de faktiskt har, just saying.
    Ok, jag är en kvinna som har sex med män, och jag tror mig veta när jag hör ett fejkat stön, kanske inte varje gång, det säger jag inte, men rent generellt så känner man ju när det låter onaturligt. Sen kanske män är sâmre på det, det vet jag inte... 
  • MrSecret

Det är ju inte självklart att det ska vara en massa stön när man har sex. Jag har haft många kvinnor och vissa låter och stönar, andra är helt tysta.

Är det naturligt kan stönet och gnyendet vara sexigt och upphetsande, men gör du inte det naturligt så låt bli, då blir det bara tillgjort och säkert jobbigt för dig istället för att ge dig hän och njuta.

Oavsett om man stönar eller inte ser man på ansiktet hur hon njuter, minspel och rörelser spelar minstlika stor roll i hur upphetsad och kåt mannen blir...

• Anonym (hej)

Jag föredrar när fru visar att det är skönt med hjälp av ansiktsuttryck och skakningar. Vårt sovrum ligger vägg i vägg med vår grannes, och med tanke på att vi ibland hör när hon blir knullad så föredrar vi att vara lite tysta.

Det är inte så att vi skäms, men det hade känts lite skumt om vår granne hade kunnat hålla reda på vårt sexliv. Det hela blir inte bättre av att min fru och grannkärringen är kompisar och brukar kommentera uppsnappat stönande.

• Anonym (Y)
    Anonym (naea) skrev 2018-01-31 14:10:33 följande:

Har haft flera ligg och förundras hela tiden av att många vill att jag ska låta mer, stöna och ha mig. Är det nån porrfilmsinspelning på gång?

Låter alla tjejer ni träffar sådär eller har ni sett för mycket P-rullar grabbar?

Hur såg det ut på medeltiden när sex var mer en reproduktiv sak, snarare än njutningssak.

Lär ju ha kommit nånstans ifrån kan jag tänka mig.

Du har grovt fel i att sex var enbart var för reproduktion och ej för njutning på medeltiden. Vad har du fått det ifrån?
  • Richard1986

Jag ser det som en härlig del av sexet att båda stönar naturligt när man njuter i fulla drag och är riktigt upphetsad.

Fejkstön a la porrfilm är däremot bara avtändande

• Anonym (Gör)
    Anonym (hej) skrev 2018-01-31 17:28:32 följande:

Jag föredrar när fru visar att det är skönt med hjälp av ansiktsuttryck och skakningar. Vårt sovrum ligger vägg i vägg med vår grannes, och med tanke på att vi ibland hör när hon blir knullad så föredrar vi att vara lite tysta.

Det är inte så att vi skäms, men det hade känts lite skumt om vår granne hade kunnat hålla reda på vårt sexliv. Det hela blir inte bättre av att min fru och grannkärringen är kompisar och brukar kommentera uppsnappat stönande.

Vad gör ni för att det inte Ska låta något?
Svar på tråden KILLAR: Varför tänder ni på när vi stönar?