• Anonym (Rådgivning)

En konkret plan för att få honom att lämna sin fru! Jag vägrar vara den andra kvinnan längre

Jag har bestämt mig. Jag ska ha den här mannen och vägrar vara den andra längre. Det är tröttsamt att allt konstant ska vara på han villkor och när frugan ringer blir jag lämnad trots att vi haft planer för kvällen som hon då förstör.

Hur ska jag gå tillväga för att han faktiskt ska inse att det är jag som är den rätta kvinnan för honom och inte hans fru?

Hur har ni andra kvinnor gjort för att era älskare ska få tummen ur röven och lämna henne?

• Svar på tråden En konkret plan för att få honom att lämna sin fru! Jag vägrar vara den andra kvinnan längre
  • Queennr1

Om han hade föredragit dig framför henne hade han redan varit hos dig.

Du kan ju alltid berätta för frugan så hon slänger ut honom och då lär han väl komma till dig.

Så om du är nöjd med att vara någons andrahandsval så är det väl bara att köra.

• Jeoeur

Du kan inte vinna. Det borde du inse själv när du skriver att han lämnar allt för att studsa tillbaka till sin fru. Knullar ni redan och du ändå inte lyckats vira han runt ditt finger är det kört (för din del). Han har en fru att älska och en lösfitta att tömma sig i.

Men det naiva tänket hör väl till att vara en så kallad älskarinna.

• EnGladPingvin

Lämna honom. Kommer han efter är han värd att satsa på, om inte så har han valt sin fru. Så länge du låter honom komma springandes när det passar honom behöver han inte välja. Och du ska inte välja åt honom, det är hans val. Annars kommer du ändå alltid tvivla på att det är dig han vill ha.

• Anonym (Anna)

Ur eget råd. Gör det inte.

Jag känner mig konstant som ett andrahandsval. Då jag vet att han låg även med henne fastän han sa att deras relation var så gott som död. Det tär på mig.

Jag gör runt med en osäkerhet numera att varje gång vi har det mindre bra, så är jag rädd att han ska tappa intresse och välja en annan kvinna.

Varje gång vi tjafsar och han ser mig i ögonen utan att han säger det så ser jag vad han tänker. Om det var värt att lämna sin förra fru för mig.

Allt som gick snett vid deras skilsmässa, arga barn och besvikna föräldrar, gemensamma vänner som tagit avstånd. Han har inte sagt det rakt ut men jag vet att han skyller allt det på mig.

I början var allt rosa moln, men nu två år senare så är det inte alls så som jag trodde det skulle bli. Det är hemskt.

Ta en man från en man från en fru. Inte för fruns skull eller er kärleks skull, utan för er egen. Det är inte värt att bära de känslorna jag idag bär

• Anonym (nej)

Hade han velat välja dig hade han gjort det direkt. Jag träffade en gift man, och han lämnade henne direkt, innan vi ens haft sex. Vi har nu varit gifta i 6 år. Jag gjorde klart för honom att skulle han lämna henne och vara med mig skulle det helt vara hans val, inte något jag tvingat fram.

• FruktSam

Hade du varit förstahandsvalet så hade han väl skilt sin INNAN han började kladda på dig? Han valde, och väljer, att ha dig vid sidan av.

Gör slut och säg att du inte vill träffa honom förrän skilsmässan gått igenom. Då får du svart på vitt hur han känner.

• Anonym (Jelena)

Jag fick barn med en gift man. Han valde inte mig/oss ändå.

• Anonym (rrr)

Det enda du kan göra är att säga det till honom! Säg att du vägrar vara hans älskarinna och att nu är det upp till honom. Vill han vara med dig på riktigt så bryter han upp med sin fru. Du ska då hålla dig undan under den tid det tar för om han ska hålla på och prata med dig och rapportera, så fungerar det inte utan då är du ändå hans kanal där han får lufta sig, det är inte det du vill vara. 

Om han verkligen vill leva resten av sitt liv med dig så ser han till att det blir så. DU kan inget göra egentligen, mer än säga som det är 

• Anonym (Ovärdigt)

Du borde hitta en egen man istället för att gå bakom ryggen och ha en affär med en gift man. Hur skulle du känna dig om din man knullade någon annan? Just det...

• TriC

OM han väljer dig, så blir det i framtiden DU som är "frun" han bedrar med någon ny kvinna. Då får du smaka din egen medicin, så att säga. 

Svar på tråden En konkret plan för att få honom att lämna sin fru! Jag vägrar vara den andra kvinnan längre