• Anonym (Vinnn)

    Jag vill vara otrogen

    Jag vill vara otrogen mot min älskade sambo. Jag älskar min älskade sambo jättemycket. Men vi har otroligt olika sex luster och böjelser. Han är "vanlig " och jag är väl pervers kanske men jag tycker om när han är hård mot mig anal sex och jag kan tänka mig sex i en sexklubb med andra. Till o med gruppsex. Här hemma vill jag att han ska vara hård och "amma" mig .. typ ... Men allt jag säger tycker han är absurt och att jag inte är nöjd med det jag har. ... han kan inte ta diskussionen öns utan det är bara "dåligt" jag vet inte vad jag ska tänka ??? Jag blir ledsen för jag vet att vi skulle kunna ha det bättre... Jag vill ha sex ofta flera ggr i veckan och han 1 gång var 2 var 3 de vecka.

  • Svar på tråden Jag vill vara otrogen
  • Anonym (.)

    Passar man inte ihop sexuellt så funkar det inte i längden. Har du inte barn tycker jag du sks funders på att lämna honom. Har ni barn?

    Otrohet är skit. Bättre att lämna med lite värdighet kvar. Att vara otrogen är att pissa på din partner.

  • Dilation

    Hör av dig jag testar allt två ggr mest för att vara på säkra sidan. Man vet ju aldrig man kanske tycker om det andra gången.

  • Anonym (jaha)

    Alltså ibland undrar man om vi inte är på väg tillbaka till apstadiet igen Obestämd
    Ok, din kille gillar inte samma slags sex du gillar och är inte lika kåt som du är. Den spontana frågan som ploppar upp är...  Varför blev du ihop med honom öht?

    Nästa fråga som ploppar upp är, om du nu var så jäkla korkad att du blev ihop med en snubbe som du inte synkar med sexuellt. Varför är den enda lösningen att gå bakom ryggen på honom? Har inte tanken slagit dig att du skulle kunna prata med honom om dina önskemål eller hitta dig någon ny snubbe som du synkar bättre med?

  • Tomas Tvivlaren

    Sorry, men du håller på att bädda för er undergång!
    Om du istället skulle tänka på din partner, vad jag läser är jag, jag, jag.
    Om du vill så kan du få det du vill ha men det kräver något av dig - ge vad din partner vill ha och lite vad du vill. Din partner måste bara acceptera förändringarna. BTW; läs boken "9 1/2 vecka" eller se filmen!
    Lycka till!

  • Anonym (Jill)

    Jag går i samma tankar. Så förbannat uttråkad men allt annat i mitt liv med honom är perfekt.

  • Fritz08

    Visst är det lockande med otrohet när man är i ett sexlöst och tråkigt förhållande.

    Men, är det verkligen värt att sätta sin relation på spel för att ligga med någon annan?

  • Anonym (L)
    Fritz08 skrev 2018-05-22 10:40:43 följande:

    Visst är det lockande med otrohet när man är i ett sexlöst och tråkigt förhållande.

    Men, är det verkligen värt att sätta sin relation på spel för att ligga med någon annan?


    Nej, det är inte värt det. Då är det mycket bättre att lämna sin partner och så kan båda göra vad de vill. Jag står inför min första sommar som singel efter många års äktenskap. Och är glad över att det aldrig gick så långt som till otrohet och allt tråkigt som blir efter det.
Svar på tråden Jag vill vara otrogen