• Anonym (Vinnn)

Jag vill vara otrogen

Jag vill vara otrogen mot min älskade sambo. Jag älskar min älskade sambo jättemycket. Men vi har otroligt olika sex luster och böjelser. Han är "vanlig " och jag är väl pervers kanske men jag tycker om när han är hård mot mig anal sex och jag kan tänka mig sex i en sexklubb med andra. Till o med gruppsex. Här hemma vill jag att han ska vara hård och "amma" mig .. typ ... Men allt jag säger tycker han är absurt och att jag inte är nöjd med det jag har. ... han kan inte ta diskussionen öns utan det är bara "dåligt" jag vet inte vad jag ska tänka ??? Jag blir ledsen för jag vet att vi skulle kunna ha det bättre... Jag vill ha sex ofta flera ggr i veckan och han 1 gång var 2 var 3 de vecka.

• Svar på tråden Jag vill vara otrogen
  • SG Eng

Det är inte lätt, när man vill/gillar olika saker.

Har varit i samma sits..

• Anonym (Vajlet)

Prata med honom om möjligheten att träffa andra. Gör det inte bakom hans rygg.

• Anonym (Vinnn)
    SG Eng skrev 2018-02-04 21:24:27 följande:

Det är inte lätt, när man vill/gillar olika saker.

Har varit i samma sits..

Vad gjorde du ?
  • Anonym (Vinnn)

Nä det är väl så .. Man blir ledsen för man vill så mycket mer med den man som man har valt att leva med.

• Anonym (krossad)

Jag säger bara en sak, var inte otrogen. Krossa inte den du är tillsammans med.

Måste du ha mer än vad du får nu så är det enda humana alternativet att först göra slut på ett snyggt sätt.

• Anonym (Opai)
    Anonym (Vinnn) skrev 2018-02-04 21:13:37 följande:

Jag vill vara otrogen mot min älskade sambo. Jag älskar min älskade sambo jättemycket. Men vi har otroligt olika sex luster och böjelser. Han är "vanlig " och jag är väl pervers kanske men jag tycker om när han är hård mot mig anal sex och jag kan tänka mig sex i en sexklubb med andra. Till o med gruppsex. Här hemma vill jag att han ska vara hård och "amma" mig .. typ ... Men allt jag säger tycker han är absurt och att jag inte är nöjd med det jag har. ... han kan inte ta diskussionen öns utan det är bara "dåligt" jag vet inte vad jag ska tänka ??? Jag blir ledsen för jag vet att vi skulle kunna ha det bättre... Jag vill ha sex ofta flera ggr i veckan och han 1 gång var 2 var 3 de vecka.

Varför vill du vara ett svin mot din sambo,
  • Anonym (Sad)
    Anonym (Vinnn) skrev 2018-02-04 21:13:37 följande:

Tycker att du talar om för honom att du är på väg bort från ert förhållande.
    Har ni barn blir det mer komplicerat, men prata o se till att han fattar vad som är på väg att hända
  • Anonym (Opai)
    Anonym (Vinnn) skrev 2018-02-04 21:47:31 följande:

Nä det är väl så .. Man blir ledsen för man vill så mycket mer med den man som man har valt att leva med.

Om du har barn så bedrar och sviker du inte bara din sambo men din familj var inte ett svekfullt svin och vara otrogen mot din sambo.
  • ManiLund

HUr menar du att han ska vara "hård" och amma dig? Jag fick inte riktigt ihop det... :P

Svar på tråden Jag vill vara otrogen