• Anonym (9776)

Misstänker otrohet

Hade umgänge med barn i lördags mellan 10 o 17, min partner lova va med några timmar sen under bilresan gäspa han jag är trött o lämnar er bara sa han.

På morgonen gick han upp fort raka sig o hade lukta gott på sig , osv..byrte kläder. Han skicka nu är jag hemma o puss kram o nu ska jag vila, men när jag kom hem till han hade han tänt ljus o laga mat o kommer emot mig o ser glad ut , sen börja han o kolla telefon o när jag kom så slänger han ihop den ,fick du sms så jag nä ja kollar klockan sa han , han var mer kramig än vanligt på kvällen.

Söndag morgon så kolla ja hans mobil 3 sms o han sa han ej fått nå sms -fan han ljuger ju .

Han sagt jag är ej otrogen , jag är en trogen man..

Fråga han igår o han blev arg o irriterad för jag vill prata om det. Jag fick ju inga sms sa han.

Han har ändrat sitt beteende mot mig jätte kär i början o nu svalna bra mycket.. inte ett gulligt sms längre o fina ord till mig.

• Svar på tråden Misstänker otrohet
  • Anonym (Min_gissning)

Skit i språkpolisen ovan.

Det låter som om han i alla fall har hemlighet han vill dölja för dig.

Tyvärr är det upp till dig nu, hittar du bevis så är det klart att han är otrogen. Hittar du inget så kan det bero på att han inte är otrogen eller att han är duktig på att dölja.

Det enda du kan göra är att avvakta. Snoka inte, du mår bara dåligt men bestäm för dig själv där din gräns går, när är hans beteende oacceptabelt? Når han dit så gå, gå omedelbart.

• Anonym (9776)

Jag vet jag har dålig svenska har haft stroke..

Han varit med i bodycontact .

Ska jag ej fråga han nåt om det Då?

Svar på tråden Misstänker otrohet