• Anonym (Kelly)

Runka med lotion?

En fråga till alla killar!

När ni tillfredsställer er själva, är det vanligt att ni använder någon form av lotion eller glidmedel då? Tycker att man hör om det rätt ofta och blir du fundersam över om det är något ni vill att vi tjejer ska använda också på er när man tillfredsställer med handen?? Jag har aldrig fått frågan från någon kille, och brukar det kännas torrt så tar jag saliv!

• Svar på tråden Runka med lotion?
  • Anonym (Glidmedel)

Om något så glidmedel. Men oftast bara vid analt.

När jag runkar använder jag inget. Tycker inte det är skönare och det blir mest en massa kladd.

• Anonym (IH)

I amerikanska serier och filmer är det många referenser till handlotion. Men det handlar sannolikt om att de är omskurna och behöver extra glid.

• Anonym (fifi)

Kommer väl mycket från amerikanska filmer där de måste använda kräm eller liknande, har att göra med att det är vanligt att könsstympa pojkar i USA.

• Anonym (Kelly)
    Anonym (IH) skrev 2018-02-06 07:43:36 följande:

I amerikanska serier och filmer är det många referenser till handlotion. Men det handlar sannolikt om att de är omskurna och behöver extra glid.

Ja så kan det säkert vara!
  • Anonym (.)

Jag har provat med lotion en gång, tyckte det var värdelöst. För min del skippar jag det vid runk.

Saliv är helt ok, om du använder munnen för att påföra det extra glidet.

• Gaskarl

Jag är omskuren, gillar inte extraglid, isf saliv..

• Gurkan1000

9 av 10 gånger jag onanerar använder jag något glidmedel som jag köpt på något apotek någonstans. Tycker det blir betydligt skönare med glidmedel. Vanlig lotion har jag aldrig provat. Tänker att det är bäst att använda glidmedel som är en produkter som är skapade för sexuella aktiviteter istället för en massa annat.

• Johan Ason

Händer att jag runkar med glidmedel.

Skönt och spännande med omväxlande onani

• carlf

Haha, runkar helt vanligt. Men vist skulle det funka bra med ditt saliv

• Anonym (erfaren)

Ett tips är olivolja eller liknande, tex solrosolja. Min sambo brukar värma lite olja i micron och sedan använda det som glidmedel när hon masserar mig. Det är riktigt nice och mycket bättre än saliv eller trista glidmedel som torkar för snabbt.

• Anonym (Livsnjutare)

Lägg gärna i lite het chili i glidmedel..

Det ger en skön hetta i runkningen

• Anonym (Kelly)
    Anonym (Livsnjutare) skrev 2018-02-24 12:43:16 följande:

Lägg gärna i lite het chili i glidmedel..

Det ger en skön hetta i runkningen

Hehe, okej testar det på killen ikväll då.. Flört
Svar på tråden Runka med lotion?