• Anonym (AD 2018)

Otrogen med kollega på företagsfest?

Jag är nyfiken på hur vanligt det är att folk är otrogna med sina kolleger i samband med företagskonferenser eller företagsfester. 

Ni som har varit otrogna med kolleger eller känner till kolleger som har varit det, kan ni inte berätta mer om det? OBS! Inga fantasier eller sexnoveller, bara hard facts.

Var hände det, i företagets lokaler eller på en konferensanläggning? Vem tog initiativet, han eller hon? Hur gick det till, i samband med middagen, dansen, efterfesten, et.c.? Har det blivit någon fortsättning efteråt?

Jag vill inte ha en massa berättelser från 80-talet och så utan bara från modern tid, helst från januari i år J.    

• Svar på tråden Otrogen med kollega på företagsfest?
  • Anonym (Mongo)
    Anonym (AD 2018) skrev 2018-02-07 18:18:48 följande:

Jag vill inte ha en massa berättelser från 80-talet och så utan bara från modern tid, helst från januari i år J.    

Snacka om specifika runkfantasier.
  • Anonym (Tjej)

Har varit otrogen med 3 kollegor. Två på samma avdelning (min) där en av dem var flera tillfällen. Andra var bara en gång.

Tredje var på en annan avdelning.

Första började på just en företagsfest.

Detta var ett par år sedan dock så inte nyligen men inte på 80talet heller. Senaste var drygt två år sedan. Fråga om du undrar något mer, skriver inget mer nu eftersom det var ett par år sedan så kanske inte passar in helt på vad du söker.

• Anonym (AD 2018)

Absolut inga runkfantasier, jag är bara fascinerad av fenomenet, undrar hur det går till. Arbetar själv på en arbetsplats med 11 anställda, så jag har aldrig sett det.

• Anonym (AD 2018)

Vem tog initiativet?

• Anonym (AD 2018)

Vem tog initiativet?

• Anonym (blähh.)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-07 18:37:25 följande:

Har varit otrogen med 3 kollegor. Två på samma avdelning (min) där en av dem var flera tillfällen. Andra var bara en gång.

Tredje var på en annan avdelning.

Första började på just en företagsfest.

Detta var ett par år sedan dock så inte nyligen men inte på 80talet heller. Senaste var drygt två år sedan. Fråga om du undrar något mer, skriver inget mer nu eftersom det var ett par år sedan så kanske inte passar in helt på vad du söker.

Ni som beter som bedriver hor, borde inte ha en partner.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (blähh.) skrev 2018-02-07 18:42:03 följande:

Ni som beter som bedriver hor, borde inte ha en partner.

Nej jag förstår hur du menar och respekterar absolut att du känner så. Min partner vet om allt som hänt och har valt att inte lämna mig (än). Jag tänker inte göra om det.
  • Anonym (Pluttan)

Hade flörtat länge med en kollega. Han gift men jag singel. Hånglat vid något tillfälle men på julfesten gick vi hela vägen. Hade fest i vår företagslokal och vi smög iväg in i kontorsdelen, han tog mig bakifrån när jag stod böjd över mitt skrivbord med byxorna om anklarna. Häftigt men rätt osexigt! Båda var väldigt fulla och jag har inte full koll på vad som hände. Efter det var "magin" bruten och flörtandet avtog. Nu undrar jag lite över varför detta hände, finner honom inte särskilt attraktiv eller intressant faktiskt.

Svar på tråden Otrogen med kollega på företagsfest?