• ensamhet

Player eller är han seriös?

Hej! Tänkte kolla med er om ni tycker att detta är normalt eller bara väldigt obehagligt.
    För ca 2 veckor sedan gjorde jag slut med min kille efter nästan 3 år. Några dagar efter uppbrottet började jag skriva med en kille på snapchat. Ganska snabbt kom vi in på ämnet sex/kärlek. 
    Jag sa från första början att jag inte var ute efter något seriöst. Vi fortsatte ändå skriva. Han började kalla mig vacker och sa att han tyckte väldigt mycket om mig och gjort det ett tag, att jag är kvinnan i hans liv. Vi bestämde att vi skulle ses i måndags. 
    Dock kom det något ivägen. Senare samma kväll så skriver han att han köpt något åt mig. Undrar vad. Då skickar snubben bild på att han köpt en 90cm hög nalle! 
    Träffas nästa kväll hemma hos honom för att se på film. Det ledde till mera, dock inte sex. Han sa upprepade gånger att han gillar mig. Jag gillar även honom lite grann.
    Kändes dock inte helt rätt. Så tog upp det med honom idag. Ändå fortsätter han att skriva att han tycker om mig, vill ha en framtid med mig osv.
    Senare på kvällen idag så såg jag att han har en annan tjej hemma hos sig. Han säger att det bara är en kompis. Men vet ej om jag ska tro på det. Till råge på allt så har denna snubben ett rykte om sig som player. Att han skriver gulligt och köper fina saker åt tjejer för att få dem i säng. 

Vet inte vad jag ska tycka och tänka om det hela. 
    Borde jag fortsätta träffa honom eller bara skita i det?
  • Svar på tråden Player eller är han seriös?
  • Tihi

Det låter som att han gör mot dig precis vad hans rykte säger om honom. Ingen rök utan eld du vet.

• Anonym (Undrar)

Eftersom du inte vill ha något seriöst så är det väl bra att han är en player? Det måste vara helt perfekt.

Det är väl vanligt att unga killar pratar kärlek och ger komplimanger för att de vill ha någon i säng.

• Anonym (hm)

Ni låter väldigt unga. Sådär beter sig inte en seriös man.

• Anonym (J)

Du är inte ute efter något seriöst och han verkar inte seriös, eller missade jag något?

Han kör på klassiska köpa till sig kärlek. Eller ligg.

• Anonym (ygge)
    Anonym (hm) skrev 2018-02-07 23:21:46 följande:

Ni låter väldigt unga. Sådär beter sig inte en seriös man.

Du vet inte vad du talar om.
    Det där har inget med ålder att göra, du vet. ränderna går aldrig ur
  • Anonym (hm)
    Anonym (ygge) skrev 2018-02-08 05:22:03 följande:
    Du vet inte vad du talar om.
    Det där har inget med ålder att göra, du vet. ränderna går aldrig ur
    Det är sant. Men tyckte hela inlägget lät väldigt omoget. Någon som säger "du är kvinnan in mitt liv" på chat utan att ens träffat kvinnan låter väldigt omogen i mina öron. Det hörs ju direkt vilken falsk människa detta är. 
Svar på tråden Player eller är han seriös?