• Anonym (Vad är planen)

Alla hjärtans dag

Vad har du/Ni för planer inför alla hjärtans dag? Eller är det en extremt jobbig dag för att du inte har en partner ?

• Svar på tråden Alla hjärtans dag
  • Anonym (H)

Jag och sambon ska ut och käka på restaurang och bara ha en mysig kväll ihop! Lite för att fira att vi har en veckas ledighet ihop också. :)

• Anonym (rio)

Jag brukar spruta tjejen i ansiktet alltid på jusr den dagen, sen ser vi på en film efter det

• Anonym (ace)

LOL! Så en fejk-"högtid" gör att alla som inte har en partner blir deppiga?

• Duckan

Vi som par brukar inte göra nåt speciellt, men vi har en 11-åring som gärna uppmärksammar dagen så vi köper nån present till henne, rosor och äter nåt gott.

• bokmal

Min plan är att bli förbannad och flänga till min sambo om han köper blommor, choklad eller annat skit den dagen.

Jag vill gärna ha både blommor och choklad men inte på en dag som handeln och köpmän har hittat på.

Jag vill ha det av genuin kärlek på en helt vanlig dag. Så att jag kan känna att jag verkligen ÄR speciell för min sambo och inte någon man får dåligt samvete för bara för att man glömt allahjärtansdag.

• Anonym (16 år tillsammans...)

Har 16 år tillsammans och har nog aldrig firat Alla Hjärtans. Skulle inte tro att det blir något i år heller.

• Wery

Jag planerar inget särskilt på alla hjärtans dag. Tycker det är en ganska töntig och dum tradition och många kvinnor verkar ha orimliga förväntningar på dagen och de infrias sällan och leder till besvikelse.

Jag älskar och uppvaktar min man alla dagar, han gör det för mig också. När andan faller på gör vi något extra. Ett år tillverkade vi ett barn på alla hjärtans dag, det bara föll sig så och det blev ju trevligt. 

Vi är inne på 20 + år tillsammans så vi funkar bra med att inte göra nåt särskilt på just den här dagen.

• Anonym (Vad är planen)

:)

• Anonym (man)
    Wery skrev 2018-02-08 11:25:24 följande:

Jag planerar inget särskilt på alla hjärtans dag. Tycker det är en ganska töntig och dum tradition och många kvinnor verkar ha orimliga förväntningar på dagen och de infrias sällan och leder till besvikelse.

Jag älskar och uppvaktar min man alla dagar, han gör det för mig också. När andan faller på gör vi något extra. Ett år tillverkade vi ett barn på alla hjärtans dag, det bara föll sig så och det blev ju trevligt. 

Vi är inne på 20 + år tillsammans så vi funkar bra med att inte göra nåt särskilt på just den här dagen.

Min sambo är tyvärr en av dem, själv tycker jag hela skiten är ett kommersiellt jippo, men sambon surar så in i helvete om jag vägrar hitta på något.
Svar på tråden Alla hjärtans dag