• Anonym (Man27)

Försats i mixad bastu! Skäms!

Långt inlägg. Visste inte i vilken kategori detta hörde hemma.

Jag var utomlands på en arbetsresa, själv, och på hotellet fanns där en spaavdelning. Jobbar som fotograf och det blir ofta upp tidigt och klart sent. Men sista dagen gick väldigt bra och jag var tillbaka på hotellet inte allt för sent så jag passade på utnyttja hotellets spa!

Simmade lite för att rensa skallen och sen tänkte jag sätta mig i bastun. Tro om min förvåning när jag kliver in så sitter det en kvinna där. Naken! 50+? Ja det tror jag hon var men väldigt fin i kroppen.

Jag sa sorry och gick ut. Då öppnar hon dörren och säger på tyskengelska ?mixed? ?it?s ok?...

Jag går därifrån ut till omklädningsrummet för att klä på mig men tankarna går runt och runt och jag tänker väl nått i stil med ?äh vafan, jag är utomlands och deras rutiner är deras rutiner?.

Jag tar en dusch, tar med en ny handduk in i bastun och sätter mig på den, naken.

Hon sa hej och log och jag svarade hej och log tillbaka.

Men sen blir det tyst. Det var en märklig känsla. Här sitter jag helt naken snett emot en främmande kvinna, som också hon är naken. Det var behagligt varmt så jag lutade huvudet mot väggen och blundade till lite. Sen hör jag att hon liksom ?stönar till?, inte sexuellt, utan för att resa sig upp. Jag slår upp ögonen och då liksom lutar hon sig väldigt mycket framåt när hon skulle hälla på mer vatten. Jag ser hennes,faktiskt väldigt sexiga och kvinnliga, bakdel och jag kan verkligen inte hjälpa det. JAG FÅR STÅND! Det gick från 0-100 på 1sekund. Hon vänder sig om och ser detta innan jag hann ta upp ena benet för att skyla mig. Hon bara log och satte sig igen. Min kuk pulserar och jag själv försöker tänka på nått heeelt annat. Efter ett tag lägger den sig igen. Skönt! En liten stund senare börjar vi prata. Hon jobbade som frisör och var också på hotellet via jobbet. Vi hade en rätt trevlig stund där inne. Sen kom det in lite fler människor och både hon och jag gick strax därefter. Jag önskade henne all lycka och hon likaså. MEN, väl inne i omklädningsrummet märker jag att jag hade försats runt ollonet. Det måste skett då när hon ställde sig upp.

Känner mig lite...knäpp? Alltså det sista jag vill är att ofreda någon. Och hon kändes inte kränkt. Men hur tänker ni om detta? Har jag gjort fel?

Tack till er som orkade läsa!

• Svar på tråden Försats i mixad bastu! Skäms!
  • Anonym (:-D)

Varför tyckte jag att detta var mysigt att läsa?

• Anonym (Lotta)

Att ens skriva om det, skäms du inte!!! Ditt vidriga betende stinker.

• Anonym (Jösses)

Jösses.. det är väl värre om hon hade tagit illa vid sig egentligen. Då hade det betytt att hon hade suttit och stirrat på ditt kön-=trakasserier

Allt är relativt.. just sayin ;)

• Anonym (Jösses)

Jösses.. det är väl värre om hon hade tagit illa vid sig egentligen. Då hade det betytt att hon hade suttit och stirrat på ditt kön-=trakasserier

• Anonym (Man27)
    Anonym (Lotta) skrev 2018-02-09 18:42:09 följande:

Att ens skriva om det, skäms du inte!!! Ditt vidriga betende stinker.

Men varför kan jag inte skriva om det på ett forum? Förklara gärna så jag kan förstå hur du tänker.
  • Anonym (Man27)
    Anonym (Jösses) skrev 2018-02-09 18:43:01 följande:

Jo absolut. Men jag har liksom dåligt samvete på något sätt!? Samtidigt känner jag verkligen att det fanns verkligen ingenting jag kunde göra. Det bara hände!
  • Jannne k

Lotta det är sådant som kan hända oss män inget vi kan rå för

• Anonym (:-D)

Har du stor eller liten kuk ts?

• Anonym (Man27)
    Jannne k skrev 2018-02-09 18:49:16 följande:

Sen att han skriver om det de är en annan sak.

Återigen varför får jag inte skriva om det? Jag förstår verkligen inte nu. Jag ger ju inte ut något namn? Försöker beskriva situationen så tydligt som möjligt för att få så vettiga svar som möjligt. Jag skäms över vad som hände och vill höra andra anonyma människor tankar. Inte något man berättar för en kompis liksom.
Svar på tråden Försats i mixad bastu! Skäms!