• Emillo

    OnePlus 5T

    Hej på er!

    Är intresserad att höra vad ni har för erfarenheter av Oneplus 5T?

    Skall köpa ny lur nu och är egentligen en stor Iphone fantast men är inte jätte sugen att punga ut för en ny Iphone X, dels för priset och sen tycker jag att den e lite tråkig faktiskt. känns löiksom inte värd sitt pris..

    Så efter mycket sökande fastnade jag för OnePlus 5T då den (på pappret) faktiskt verkar kunna konkurera med Iphone  rent funktionsmässigt och för att det är i princip halva priset.

    Någon som har erfarenhet av denna lur? 
    bra eller anus? 

  • Svar på tråden OnePlus 5T
  • Nalliwer

    Kör själv en 1+3 och sönerna har vars en 1+5. Alla mycket nöjda med lurarna. Prestanda kontra pris känns mer än rätt och telefonerna upplevs som välbyggda.
    Väntar dock på att 1+6 ska släppas (tror den kommer i mars) och ska uppgradera mig då.

  • Emillo

    Aa, jusst den fuktionen kanske jag inte primärt kommer använda men absolut en smidig fuktion!

    Hur tycker du att den är om man jämför med någon annan Android-lur tex Samsung galaxy S8?  

  • Emillo
    Nalliwer skrev 2018-02-12 19:57:20 följande:

    Kör själv en 1+3 och sönerna har vars en 1+5. Alla mycket nöjda med lurarna. Prestanda kontra pris känns mer än rätt och telefonerna upplevs som välbyggda.
    Väntar dock på att 1+6 ska släppas (tror den kommer i mars) och ska uppgradera mig då.


    Spännande, kanske kan va klokt att avakta å se va 1+ 6 har att erbjuda då? 
  • Physalis

    Har fortfarande min one plus one. Så kvalitén går inte att klaga på.

    Tycker det är en väldigt bra telefon och kommer köpa one plus när det behövs igen.


    Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden OnePlus 5T