• Anonym (Pussy)

Finns det tjejer som spontant visar fittan på dejtingsidor?

Ja, killar verkar skicka oaviserade dick pics till höger och vänster, men förekommer det motsatta?

Tjejer som spontant visar pussy pics utan förvarning?

• Svar på tråden Finns det tjejer som spontant visar fittan på dejtingsidor?
  • SofieJ

Det finns väl säkert, vadådå?

Är det inte enklare att porrsurfa om man vill se könsorgan? Låter tråkigt att sitta och vänta på att någon kanske ska skicka bilder till en.

• Anonym (Never)

Nej aldrig...det skulle bli dyrt! Billigare med porr. Fast jag har sett ett par fittor på denna sida lite då och då. Du kanske har tur!

• Anonym (Pussy)
    Anonym (Never) skrev 2018-02-12 22:59:24 följande:

Nej aldrig...det skulle bli dyrt! Billigare med porr. Fast jag har sett ett par fittor på denna sida lite då och då. Du kanske har tur!

Alltås, tänker på alla stolle-Pellar som visar dasen för den de skriver till på Tinder.
  • Anonym (Man)

Om hon gjorde det skulle jag sålla bort henne på en gång.

• Anonym (Pussy)
    Anonym (Man) skrev 2018-02-13 11:58:35 följande:

Om hon gjorde det skulle jag sålla bort henne på en gång.

varför då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Pussy) skrev 2018-02-13 13:56:33 följande:

varför då?

Är frågan seriös?
  • Anders 386

Kvinnor har fattat att män inte väljer partner efter hur fittan ser ut. Tyvärr gäller inte samma sak för män. Väldigt många män inbillar sig att kvinnor väljer man efter hur kuken ser ut. (Var dom nu kan ha fått det ifrån, det är extremt korkat.)

• Anonym (Pussy)
    Anonym (Man) skrev 2018-02-13 15:38:01 följande:
    Är frågan seriös?
    Nej, vad tänker du om någon som gör deT?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Pussy) skrev 2018-02-13 15:45:25 följande:

Nej, vad tänker du om någon som gör deT?

Jag tänker att det är en tjej jag inte har några planer på att dejta. Frågor på det?
  • Anonym (Pussy)
    Anonym (Man) skrev 2018-02-13 15:52:24 följande:
    Jag tänker att det är en tjej jag inte har några planer på att dejta. Frågor på det?
    Ok, då vet jag.
  • SofieJ

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag har aldrig skickat bilder på mitt underliv till någon. Det känns liksom inte så sexigt (i min värld iaf). Absolut att jag skickat avklädda bilder/filmer med bröst och rumpa, men liksom inget köttigt. Det blur för mycket. Är det vanligt att tjejer gör det?

• Anonym (Pussy)
    SofieJ skrev 2018-02-13 16:04:31 följande:

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag har aldrig skickat bilder på mitt underliv till någon. Det känns liksom inte så sexigt (i min värld iaf). Absolut att jag skickat avklädda bilder/filmer med bröst och rumpa, men liksom inget köttigt. Det blur för mycket. Är det vanligt att tjejer gör det?

Ok, så du har visat tuttarna för någon du haft kontakt med via nätet?
    Jag vet inte, därför jag ställer frågan.
  • SofieJ
    Anonym (Pussy) skrev 2018-02-13 17:02:06 följande:

Ok, så du har visat tuttarna för någon du haft kontakt med via nätet?

Jag vet inte, därför jag ställer frågan.

Hmm, nej det har jag nog inte, jag har inte lyckats så bra med nätdejting. Det har varit andra flirtar. Vet dock flera tjejkompisar som har. De har dock aldrig sagt att de visar muttan, men det kanske man inte berättar för folk.
  • carlf
    SofieJ skrev 2018-02-13 17:06:59 följande:
    Hmm, nej det har jag nog inte, jag har inte lyckats så bra med nätdejting. Det har varit andra flirtar. Vet dock flera tjejkompisar som har. De har dock aldrig sagt att de visar muttan, men det kanske man inte berättar för folk.
    det är faktiskt ganska vanligt att sådana bilder kan komma på tal. Men ofta får man en fråga först om man vill se. Eller ja nu hörs det som det skett många gånger, men några. Har dock inte legat med någon av dem. Förmodligen är det bara bekräftelse som de tjejerna vill uppnå?????
  • Anonym (Pussy)
    carlf skrev 2018-02-13 23:39:41 följande:
    det är faktiskt ganska vanligt att sådana bilder kan komma på tal. Men ofta får man en fråga först om man vill se. Eller ja nu hörs det som det skett många gånger, men några. Har dock inte legat med någon av dem. Förmodligen är det bara bekräftelse som de tjejerna vill uppnå?????
    Får du ofta frågan om du vill se fittan på den du skriver till?

Heter du Don Juan?
  • Anonym (Dawn)
    carlf skrev 2018-02-13 23:39:41 följande:

Känns vanligast med rumpa / bröst eller i underkläder /avklätt

Brukar såklart alltid finnas den där enda killen som är jätte-kaxig på en dejtingsida och påstår att tjejerna överdröser honom med mus-bilder. Detta brukar han säga direkt efter du avvisat hans sex-invite.
  • carlf
    Anonym (Pussy) skrev 2018-02-14 01:35:34 följande:
    Får du ofta frågan om du vill se fittan på den du skriver till?

Heter du Don Juan?
    Nu skrev jag några i min text. kan några vara 2-3 st kanske?
  • Anonym (Ja)

Inte bara på datingsidor, jag chattade med en kvinna, mest för att jag ville ge henne stöd under en jobbig period, helt plötsligt fick jag nakenbilder på henne, närbilder på fittan och även onanifilmer, så ja det finns.

• Anonym (Pussy)
    Anonym (Ja) skrev 2018-02-14 08:08:57 följande:

Inte bara på datingsidor, jag chattade med en kvinna, mest för att jag ville ge henne stöd under en jobbig period, helt plötsligt fick jag nakenbilder på henne, närbilder på fittan och även onanifilmer, så ja det finns.

Så bra att du fick runkmaterial....
Svar på tråden Finns det tjejer som spontant visar fittan på dejtingsidor?