Bruna flytningar
Hej, jag har googlat detta men i princip allt handlar om graviditet och liknande vilket det inte gör i mitt fall (är oskuld så det är uteslutet).
De senaste dagarna har jag haft bruna flytningar, även med enstaka bruna klumpar i. Alltså som när man har mens men nu är det betydligt mindre eftersom det bara är lite brunt på pappret när jag torkar mig typ, och ibland nån klump. Om jag räknat rätt borde min riktiga mens komma runt den 13:e, alltså nu imorgon, men jag vet ju inte än. Men jag förstår inte varför det är såhär? Började den 8:e eller 9:e och sedan har det kommit lite från och till dessa dagar fram till nu. Klumparna är ju delar av ''livmoderslemhinnan'' så nån form av mens måste jag ju ha? Eller är det rester från förra månaden som inte kommit ut förens nu? Jag brukar ofta få mens på förmiddagen och då brukar det vara lite brunt på pappret kvällen innan, men inte såhär i flera dagar, och jag vet ju fortfarande inte när eller om den kommer, eller om det helt enkelt blev ovanligt lite den här gången? Har haft en nästan omärkbar molvärk som kommit och gått också, vid min riktiga mens brukar det göra rätt ont första timmarna.
Är 19 år, har haft mens sedan jag var 13 och den har alltid varit regelbunden, hoppat över några enstaka gånger pga stress. Just nu känner jag dock ingen särskild stress så jag förstår inte vad som är rubbat.