Jag vill verkligen ha honom, vad ska jag göra?
För första gången på säkert 2,5 år känner jag att jag verkligen vill ha en kille som jag nu träffat i lite mer än två månader. Jag vet dock inte vad han vill vilket gör det svårt för mig att hantera situationen, vill varken vara för på eller för off...
Han har själv sagt att han tycker om mig som person och han känner att vi klickat bra. Dock vet jag inte ifall han vill ha något mer seriöst med mig. Vi träffas någon gång i veckan men vi hörs inte speciellt ofta, utan vi hörs mer i samband med att vi ska ses. Tycker att det är jobbigt & tråkigt med så lite kontakt mellan oss men vill liksom inte skriva hela tiden och vara för på, för jag vet hur jobbigt det där kan vara.
Vi har snackat om vad vi vill med detta. Jag klargjorde för honom att jag inte träffade honom för skojs skull, utan för att jag vill lära känna honom. Sa även till honom att om han bara vill "leka runt" så behöver vi inte ses mer. Då sa han självklart att han såklart vill träffa mig.
Men får ändå en jobbig känsla som säger mig att han vill träffa mig men inte på något seriösare plan.. Något säger mig att han inte är redo och jag tror aldrig han hade erkänt det för mig isåfall. Vad hade ni gjort? Har ju redan diskuterat detta med honom nyligen så det känns inte så aktuellt att dra upp detta snacket nu igen.. Ska jag bara finna mig i situationen som den är och låta tiden avgöra eller vad ska jag göra?