• Anonym (TS)

Jag vill verkligen ha honom, vad ska jag göra?

För första gången på säkert 2,5 år känner jag att jag verkligen vill ha en kille som jag nu träffat i lite mer än två månader. Jag vet dock inte vad han vill vilket gör det svårt för mig att hantera situationen, vill varken vara för på eller för off...

Han har själv sagt att han tycker om mig som person och han känner att vi klickat bra. Dock vet jag inte ifall han vill ha något mer seriöst med mig. Vi träffas någon gång i veckan men vi hörs inte speciellt ofta, utan vi hörs mer i samband med att vi ska ses. Tycker att det är jobbigt & tråkigt med så lite kontakt mellan oss men vill liksom inte skriva hela tiden och vara för på, för jag vet hur jobbigt det där kan vara.

Vi har snackat om vad vi vill med detta. Jag klargjorde för honom att jag inte träffade honom för skojs skull, utan för att jag vill lära känna honom. Sa även till honom att om han bara vill "leka runt" så behöver vi inte ses mer. Då sa han självklart att han såklart vill träffa mig.

Men får ändå en jobbig känsla som säger mig att han vill träffa mig men inte på något seriösare plan.. Något säger mig att han inte är redo och jag tror aldrig han hade erkänt det för mig isåfall. Vad hade ni gjort? Har ju redan diskuterat detta med honom nyligen så det känns inte så aktuellt att dra upp detta snacket nu igen.. Ska jag bara finna mig i situationen som den är och låta tiden avgöra eller vad ska jag göra?

• Svar på tråden Jag vill verkligen ha honom, vad ska jag göra?
  • Anonym (Tjej)

Jag gissar att han håller det lite öppet för att se om han blir kär i dig. Blir han det så vill han bli ihop men blir han inte det så vill han inte bli det. Och det är för tidigt och han har inte blivit det än. Så det bästa du kan göra är nog att försöka få honom när i dig :)

• TriC

Har ni sex, trots att ni nästan aldrig träffas eller ens hörs av? 
    För då ser han dig troligen mest bara som en kk. 

Tips! Ligg inte med en man innan han visat att han vill ha dig på riktigt! 

• Anonym (TS)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-13 18:41:47 följande:

Jag gissar att han håller det lite öppet för att se om han blir kär i dig. Blir han det så vill han bli ihop men blir han inte det så vill han inte bli det. Och det är för tidigt och han har inte blivit det än. Så det bästa du kan göra är nog att försöka få honom när i dig :)

Ja jag vill ju verkligen ha honom och vill att han ska vilja ha mig på riktigt också.  Men hur gör jag detta? Som jag skrev i tråden så är jag rädd att vara för på ifall jag visar för mycket och ifall jag hör av mig för ofta.. Så vet liksom inte vad mer jag ska göra än att bara gilla läget som det är även om jag hellre vill fortsätta relationen framåt.
  • Anonym (TS)
    TriC skrev 2018-02-13 22:15:05 följande:

Har ni sex, trots att ni nästan aldrig träffas eller ens hörs av? 
    För då ser han dig troligen mest bara som en kk. 

Tips! Ligg inte med en man innan han visat att han vill ha dig på riktigt! 

Vi har bara legat två gånger. Alla andra gånger har vi inte gjort det, då har vi gjort annat. Han brukar tex hämta upp mig så har vi käkat eller hittat på saker. Vi har även sovit med varandra utan att vi har haft sex, så skulle inte se våran relation som "kk"..
  • Anonym (Mji)

Kommer med det klassiska

När en man säger att du är seriös för honom

men i handling behandlar dig som en KK han kontaktar just innan ni ska träffas , kom ihåg då att ord är enkelt att hitta på, det är klurigare att ljuga i handling.

Och om du undrar varför han säger en sak och visar en annan så är det för att hade han sagt "ärligt, din fitta är skön det är nice att ses ibland käka ihop sova, men du är mer ett knullmaterial för mig när det känns passande "

Då hade han inte fått knulla, killar är så pass simpla.

9/10 om en man vill få knulla säger han vad som helst.

• Anonym (Snubbaralltså...)

Jag är i lite samma sits. Har träffat en kille som jag vill vara med, han verkar verkligen tycka om mig men han har samtidigt NOLL framtidsplaner. Han vill träffas sporadiskt, en gång i veckan kanske. När vi ses kan vi bete oss som ett par och han säger dom finaste sakerna och behandlar mig riktigt fint. Men sedan vill han inte sova över? Kan gå en helg utan att vi ses? Asså han är en SLACKER när det kommer till förhållande. Han känns så bekväm. Jag tvivlar inte på att han gillar mig, vi har bra sex, han kan säga saker som "du är min drömtjej" osv - men han tar NOLL initiativ till att det ska bli något mer seriöst. Han har inga barn och är 35 år, så fattar verkligen inte vad han håller på med.

• Anonym (Mji)

En fråga jag måste ställa till samtliga här som bara "vill ha" en person som en god godisklubba för barn,

Vill ni ha personen även fast de inte är intresserade av er tillbaka mer än "ses lite sporadiskt, höras av just innan man möts och ligger" ?

• Anonym (TS)
    Anonym (Mji) skrev 2018-02-14 00:46:16 följande:

En fråga jag måste ställa till samtliga här som bara "vill ha" en person som en god godisklubba för barn,

Vill ni ha personen även fast de inte är intresserade av er tillbaka mer än "ses lite sporadiskt, höras av just innan man möts och ligger" ?

Anledningen till att jag vill ha just honom är för vi klickar så bra och han har allt jag söker hos en kille rent personlighetsmässigt.. det är därför som jag har fastnat.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Snubbaralltså...) skrev 2018-02-14 00:00:03 följande:

Jag är i lite samma sits. Har träffat en kille som jag vill vara med, han verkar verkligen tycka om mig men han har samtidigt NOLL framtidsplaner. Han vill träffas sporadiskt, en gång i veckan kanske. När vi ses kan vi bete oss som ett par och han säger dom finaste sakerna och behandlar mig riktigt fint. Men sedan vill han inte sova över? Kan gå en helg utan att vi ses? Asså han är en SLACKER när det kommer till förhållande. Han känns så bekväm. Jag tvivlar inte på att han gillar mig, vi har bra sex, han kan säga saker som "du är min drömtjej" osv - men han tar NOLL initiativ till att det ska bli något mer seriöst. Han har inga barn och är 35 år, så fattar verkligen inte vad han håller på med.

Ja det låter lite som samma sits. Vet ju att han diggar mig och allt det där men tvekar på om det är tillräckligt med tanke på hur situationen ser ut?

Men hur kan man då bete sig som ett par och behandla mig som sin flickvän osv om han inte vill mig ett skit? eller killar kanske kan det.. Men hur orkar man slösa sin tid på sånt. Hade förstått ifall vi åtminstone hade sex ofta, men det har bara hänt 2 gånger så han verkar inte endast bara vara ute efter det. Men vad vet jag..
  • Anonym (Tjej3)

Varit i precis samma situation nyligen och kan säga så här; ha inga förhoppningar

Du verkar vara en tjej som har hjärtat på rätt plats och varför ska du då ge mer än vad du får tillbaka?

Jag har varit kär en gång i mitt liv och då kände jag kemin och hur allt bara flöt på. Kärleken är inte komplicerad om den känns rätt. Jag säger inte att du inte har en chans med honom men ha inga förhoppningar!

Jag personligen orkade inte tänka/fundera/undra längre om det ska bli ?vi?, kan man liksom prata och lova en massa men inte visa vad man går för i handlingar, så har jag lärt mig att ord inte betyder något. Så därför uppmanar jag dig att fullständigt skita i honom. Känner han likadant för dig så kommer du själv att märka det. Rekommenderar dig starkt att bara skita i honom och inte längre förvänta dig något. Varit i samma situation oc jag vet hur jobbigt det känns! Nu 3 veckor senare mår jag så jävla bra finns pm om du vill prata

Svar på tråden Jag vill verkligen ha honom, vad ska jag göra?