• scrapparlotta

    Smakbox, någon som får hem det?

    Är det nån här som prenumererar på smakbox? Jag är lite sugen på att göra det....men vill veta vad ni tycker om det ni som har det? Vad kan det innehålla?

  • Svar på tråden Smakbox, någon som får hem det?
  • Milli736
    Bunny on speed skrev 2018-02-14 21:12:43 följande:

    Ja vi bytte nyss till balans. Klart bättre produkter. Vi är nöjda!


    Beror ju på vad man gillar. Jag tycker den vanliga var bättre.
  • ventilera mera

    Jag har varit med nästan från början och blivit - lite - besviken kanske två gånger, men mest för att jag inte har något behov av glutenfritt. Annars tycker jag absolut att jag fått valuta för pengarna varje gång.

  • scrapparlotta

    Ok, låter som ni är rätt nöjda....tror jag ska testa det i alla fall. Vi äter så mycket samma här...vore kul att testa nya saker som man kanske aldrig skulle köpt.

  • Aniiee
    scrapparlotta skrev 2018-02-15 13:57:22 följande:

    Ok, låter som ni är rätt nöjda....tror jag ska testa det i alla fall. Vi äter så mycket samma här...vore kul att testa nya saker som man kanske aldrig skulle köpt.


    Köp några lösa boxar är mitt tips, istället för att starta en prenumeration. 2-3 stycken, så vet du om det är värt att fortstta
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • ventilera mera

    Exakt, följ dem på Instagram så kan du för det första se vad boxen innehåller så fort den kommit ut till prenumeranterna och sen brukar de dessutom sälja ut boxar till lägre pris efter ett tag. Är inte överraskningen superviktig så kan det ju vara ett bra sätt att testa den.

Svar på tråden Smakbox, någon som får hem det?