• Anonym (Anonym)

Jag är mer kär än han.

Min kille och jag har varit tillsammans i fyra år, vi är i 20-årsåldern.

Vi har på det senaste haft det väldigt stormigt, bråkat osv. Han gjorde även slut då han tvivlade på hans känslor för mig. Men vi blev ett par igen efter många om och men.

När vi blev ett par igen var han jättelycklig, sa att han älskade mig mest av allt och att han ville vara med mig föralltid osv.

Men han sårade mig väldigt mycket när han gjorde slut, och vad han sa till mig när vi bråkade. Tilliten är inte på topp.

Min magkänsla säger mig att han inte är jättekär i mig trots allt, att han egentligen inte riktigt vet vad han vill. Igår när vi diskuterade om jag skulle åka bort i ett par månader sa han ?men då gör jag nog slut?. Jaha? Ska man inte ens försöka? Han sa att han ville vara med mig föralltid, vadå tänker man inte mer långsiktigt än så?

Det känns någonstans som om han vill vara ensam, att jag är för jobbig och krävande. Och min magkänsla har inte haft fel innan tyvärr. När jag försöker prata om detta med honom slutar det alltid med att jag gråter och han drar sig undan, tycker jag är jobbig. Han har sagt att jag inte ska överanalysera och tänka för mycket, för jag har det jag har nu. Jag kan alltså inte prata med honom om detta. Vad ska jag göra? Känns som om jag är mer kär än vad han är i mig.

• Svar på tråden Jag är mer kär än han.
  • Anonym (Move on)

Låter tyvärr inte som att det där kommer sluta väl. Du bör bita ihop och gå vidare även om det känns jobbigt just nu. Nån bättre väntar där ute på dig.

• Anonym (A)
    Anonym (Move on) skrev 2018-02-15 13:37:11 följande:
    Låter tyvärr inte som att det där kommer sluta väl. Du bör bita ihop och gå vidare även om det känns jobbigt just nu. Nån bättre väntar där ute på dig.
    Håller med
Svar på tråden Jag är mer kär än han.