• Nutnut

Gravidkläder tips

Först och främst söker jag snygga gravidkläder, gärna gravidtröjor som man också kan amma med. Boob hade jag ett par förra gången men vill gärna testa något nytt.

Sen säker jag gravidbyxor med låg resår över sidorna istället för magen. Se bild. (De på bilden är slut i min storlek)

Stort tack på förhand

• Svar på tråden Gravidkläder tips
  • scaniae
    Nutnut skrev 2018-02-15 18:02:28 följande:

Först och främst söker jag snygga gravidkläder, gärna gravidtröjor som man också kan amma med. Boob hade jag ett par förra gången men vill gärna testa något nytt.

Sen säker jag gravidbyxor med låg resår över sidorna istället för magen. Se bild. (De på bilden är slut i min storlek)

Stort tack på förhand

www.bonprix.se/kategori/dam-dammode-a-o-mammamode/
  • scaniae
    Nutnut skrev 2018-02-15 18:29:31 följande:

Tack!

Har du även koll på vart man kan hitta liknande byxor som på bilden?

Klicka på bilden sen på KÖP
  • Nutnut
    scaniae skrev 2018-02-15 18:46:17 följande:

Ah nu ser jag!

Titta på Bonprix om du hittar liknande

Hittade inga där tyvärr
  • Nutnut
    scaniae skrev 2018-02-15 18:55:07 följande:

Min kompis köpte vanliga jeans som var lågt skurna och hade sen en tygbit över magen sk mamma-magband

Hon sa "jag vägrar köpa mammakläder när vanliga lågt skurna går lika bra". Men hon gick inte upp i vikt alls.

www.bonprix.se/produkt/mammamagband-i-tvapack-svart-vit-976198/

Gick inte heller upp under fösta men det hade inte känst bra ändå. Hade varit orolig att de åker ner över rumpan.
  • 12345hopp

Jag tycker asos har supersnygga gravidkläder, annars gillar jag H&M men där antar jag att du redan kollat :)

Såg reklam från Zalando också på lite fina gravidtröjor, men har inte kollat där än.

• Nutnut
    Skogsblomma1 skrev 2018-03-01 22:21:28 följande:

Vill tipsa om www.renewly.se där du bland annat kan hyra eller köpa snygga gravidkläder i andra hand!

Vilket bra tips. Tack!
  • Emelie P

Kolla in sandrajosefin.com där har dom massa snygga plagg och jag köpte nyligen en jättefin och skön amnings bh och ett par matchade shorts. Också jättefin och verkligen supersköna att ha på sig

Svar på tråden Gravidkläder tips