• Anonym (Forever single)

Över 30 och varit singel nästan hela livet

Fråga vad ni vill.

• Svar på tråden Över 30 och varit singel nästan hela livet
    Anonym (Q) skrev 2018-02-18 19:11:42 följande:

Hur kommer det sig?

Har svårt för det sociala samspelet, särskilt när det gäller flirtande.
    Anonym (Q) skrev 2018-02-18 19:15:22 följande:

Asperger?

Japp
  • Anonym (Jag)

Har varit singel hela livet, inte bara nästan, trots att jag är 34. Har ingen diagnos men är socialt väldigt osäker. Jag tror jag vet rätt bra hur du känner dig.

• Nosslin
    Anonym (Forever single) skrev 2018-02-18 19:00:51 följande:

Fråga vad ni vill.

Jag är samma som du, precis fyllt 30 och har aldrig haft någon flickvän. Själv är detta något som jag för självmordstankar över (ihop med mycket annat). Hur känner du att det påverkar dig?
  • Anonym (Kille)
    Nosslin skrev 2018-02-18 22:08:49 följande:

Jag är samma som du, precis fyllt 30 och har aldrig haft någon flickvän. Själv är detta något som jag för självmordstankar över (ihop med mycket annat). Hur känner du att det påverkar dig?

Hade det länge men när jag äntligen träffade en tjej när jag var 32 dig de känslorna över. Vet dock en kille från en parallellklass i gymnasiet som tog livet av sig för att ingen såg honom eller ville ha honom.

Gör inte verklighet av tankarna är allt jag kan säga.
    Nosslin skrev 2018-02-18 22:08:49 följande:
    Det känns sorgligt att inte ha förmågan att attrahera tjejer.
  • Anonym (Men)

Finns ju tjejer med svåra samspel med, finns tjejer som tycker om lugna försiktiga killar som inte är den där stereotypiska flurtiga finns tjejer med asperger eller annat liknande din sits, varför söker ni er inte till föreningar där man träffas alla som har ett funktionshinder ?

Tycker faktiskt största anledningen att män är singlar är att de ska ha en sorts tjej, den som inte matchar de, den tjejen som inte söker er sort som kollar bort. Det finns massa andra sorters tjejer som är i er sits också ensamma, men ni är bestämda att ha den där topp-bruden som inte tycker ni existerar. Och ni undrar varför ni är singlar..

• Anonym (Q)
    Anonym (Men) skrev 2018-02-19 00:27:33 följande:

Finns ju tjejer med svåra samspel med, finns tjejer som tycker om lugna försiktiga killar som inte är den där stereotypiska flurtiga finns tjejer med asperger eller annat liknande din sits, varför söker ni er inte till föreningar där man träffas alla som har ett funktionshinder ?

Tycker faktiskt största anledningen att män är singlar är att de ska ha en sorts tjej, den som inte matchar de, den tjejen som inte söker er sort som kollar bort. Det finns massa andra sorters tjejer som är i er sits också ensamma, men ni är bestämda att ha den där topp-bruden som inte tycker ni existerar. Och ni undrar varför ni är singlar..

Vill bara trycka på att asperger inte är ett funktionshinder. Det är en funktionsnedsättning.
Svar på tråden Över 30 och varit singel nästan hela livet