• Anonym (Xxr)

    Smärta och kramper i slidan??

    Hjälp! 

    Ungefär ett halvår sedan träffade jag min pojkvän och sedan dess har vi haft regelbundet sex. Sexet har varit grymt och vi har båda två varit väldigt mycket igång vilket har resulterat i ömhet i förhuden hos honom men nu även i min vagina. För honom är det inget nytt att känna sig öm men jag har aldrig gjort det tidigare.

    Utöver det har jag fått kramper som nu har suttit i ett bra tag...det innebär att det ej går att ha penetrativt sex trots att jag är upphetsad...det gör alltid (mer eller mindre) ont + svider på insidan av de inre blygdläpparna.

    Nu de senaste veckorna har jag dock fått grova flytningar (?!) samt att det vid 2 tillfällen har varit svårt att hålla mig innan jag kommer till toaletten för att kissa...frågan är vad ni tror att detta kan vara? Är det en vanlig ömhet eller låter det som symptomer på något annat? Ska kolla upp det på måndag men är en aning otålig....

  • Svar på tråden Smärta och kramper i slidan??
  • Anonym (Gittan)

    Hej! Grattis till din härliga relation. Det du upplever är väldigt vanligt i en ny relation där det liggs frekvent. Jag skulle säga att du har skavsår i kombination med svamp och urinvägsinfektion. I början är man inte van med den andres bakterier, och då kan det bli så här. Det stabiliserar sig sedan. Angående urinvägsinfektionen kan det ev vara länge att vänta till måndag. Det kan bli riktigt jobbigt ganska snabbt, och det är inte alltid huskurer hjälper. Så var uppmärksam på om du behöver kissa ofta. Då kan det vara urinvägsinfektion, och då kan du behöva få pensilin ganska snabbt.

    Krya på dig.

Svar på tråden Smärta och kramper i slidan??