• Anonym (Gymare)

Sexigt på gym

Jag tränar tre gånger i veckan på ett gym och en av fördelarna med det är alla snygga tjejer man kan titta på som går runt med åtsittande topp och tajts. Ibland väljer jag att träna just den tid på kvällen då en gruppträning med många kvinnor tar slut och man kan sitta på en bänk och bara njuta av utsikten. Eller springa på löpbandet bakom en kvinna med vacker rumpa.

Nu undrar jag, gillar ni kvinnor att klä er sexigt på gym, är ni medvetna om hur mycket killarna glor, tycker ni om det och slutligen, har ni någonsin haft sex på ett gym eller skulle ni vilja ha det?         

• Svar på tråden Sexigt på gym
  • Anonym (pervon)

Tror alla dina svar finns i "CameltoeTRÅDEN"

Så nej ingen uppskattar ditt eller pervos flåsande på varken gym eller annanstans!

• Anonym (Jk)

Ja, de flesta köper fina/sexiga träningskläder för att man ska se snygg ut när man tränar. Vi älskar uppmärksamhet (även fast de flesta försöker att dölja det och säger att de inte är ute efter uppmärksamhet på gym..-.-) Vill inte en tjej att en man ska glo på henne så kan hon alltid ha andra kläder som inte är så åtsittande eller tränarpar tjejgym. Vi glor lika mycket, fast är kanske lite mer diskreta.

Japp! Jag har haft sex på ett gym. En kille som kollat in mig (och jag in honom) någon månad eller två. Började småflörta vid en maskin och sen kom vi in på sex. Jag sa, kom in till toaletten efter mig om du vägar... Han gjorde det och jävlar vilken vilding det var! Jag gjorde allt i min makt för att inte stöna för högt! Lyckades sisådär. Blickarna vi fick när vi kom ut... ;)

• Anonym (johnnie)
    Anonym (Gymare) skrev 2018-02-23 00:38:55 följande:

Jag tränar tre gånger i veckan på ett gym och en av fördelarna med det är alla snygga tjejer man kan titta på som går runt med åtsittande topp och tajts. Ibland väljer jag att träna just den tid på kvällen då en gruppträning med många kvinnor tar slut och man kan sitta på en bänk och bara njuta av utsikten. Eller springa på löpbandet bakom en kvinna med vacker rumpa.

Nu undrar jag, gillar ni kvinnor att klä er sexigt på gym, är ni medvetna om hur mycket killarna glor, tycker ni om det och slutligen, har ni någonsin haft sex på ett gym eller skulle ni vilja ha det?         

på gympan brukar jag placera mig kring väggarna därför att då får jag se tuttar vid armhävningar och andra övningar på golvet....ser tjejerna framför mig och deras tuttar under tröjorna....
  • SofieJ

Men ueeh, inte konstigt att det finns efterfrågan på tjejgym!

• Anonym (frank)
    SofieJ skrev 2018-02-23 01:37:22 följande:

Men ueeh, inte konstigt att det finns efterfrågan på tjejgym!

Vad ska man titta på då när man står på löpbandet? Det är trevligt att kolla in tjejerna i tights, ibland kan man se stringen eller lite kameltå, det är nice. 
  • Anonym (Anne)
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-23 01:06:06 följande:

Ja, de flesta köper fina/sexiga träningskläder för att man ska se snygg ut när man tränar. Vi älskar uppmärksamhet (även fast de flesta försöker att dölja det och säger att de inte är ute efter uppmärksamhet på gym..-.-) Vill inte en tjej att en man ska glo på henne så kan hon alltid ha andra kläder som inte är så åtsittande eller tränarpar tjejgym. Vi glor lika mycket, fast är kanske lite mer diskreta.

Håller med. Vill man ha string, och tights som det syns igenom då vill man innerst inne ha blickar på rumpan.

Det syns direkt vilka tjejer som visar upp sig och är stylade för att se bra ut inför killar och på selfies. Jag jobbade pass med ungdomar och ibland var deras föräldrar närvarande , ville jag gå runt i tighta byxor och string då? Nej. Då tog jag isåfall vanliga trosor och en längre tröja eller andra mjuka träningsbyxor, så att jag inte blev "hon med snygga rumpan så ingen hör vad jag säger"

När jag var yngre existerade knappt dessa tights för träning. Alla som var "snygga" hade mjuka adidasbyxor med en T-shirt. Det var trenden då. Brukar skämta med min man att jag ska ha tight med string under och synas ute och kåta upp män som ser mig men inte får mig ;)

Jag är en tjej som är dålig på att vara diskret, ser jag en tjejrumpa kollar jag också ! (Mest för att jämföra med min lite om min hade varit snyggare om jag valde att visa upp mig) ;) but Still! Och män som är snygga på gymmet klart man kollar!

Våra ögon fungerar som en kameralins, den får fokus på det som sticker ut och rumpa och bröst sticker ut från resten av kroppen. På män sticker biceps / rumpa axlar ut lite så då blir fokuset där, så ja vi alla är objekt för ögonen, då vet ni det bittra brudar som lever i någon låtsas-värld.
  • Anonym (Bänkpress)
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-23 01:06:06 följande:

Japp! Jag har haft sex på ett gym. En kille som kollat in mig (och jag in honom) någon månad eller två. Började småflörta vid en maskin och sen kom vi in på sex. Jag sa, kom in till toaletten efter mig om du vägar... Han gjorde det och jävlar vilken vilding det var! Jag gjorde allt i min makt för att inte stöna för högt! Lyckades sisådär. Blickarna vi fick när vi kom ut... ;)

Bor du i Småland?
  • Anonym (K)

Asså... det låter som ni män är stolta över att ni kollar? Lite konstigt, inte som att det är någon stor bedrift direkt ^^ Aja, jag brukar kolla på killarna med snygga muskler på gymmet, rätt sexigt när de kör olika maskiner faktiskt.

• John22

Och äckliga pervon som du är anledningen till att många undviker att gå till gymmet. Som före detta personlig tränare kan jag säga att ja, vi (som jobbar och tränar) är fult medvetna om ni äckel som sitter och ogenerat dreglar över andra, och kunde vi så skulle vi kasta ut ur.

Anonym (K) skrev 2018-02-23 08:31:29 följande:

Asså... det låter som ni män är stolta över att ni kollar? Lite konstigt, inte som att det är någon stor bedrift direkt ^^ Aja, jag brukar kolla på killarna med snygga muskler på gymmet, rätt sexigt när de kör olika maskiner faktiskt.

Vänligen hoppa över uttryck som "ni män" när du refererar till en liten minoritet bestående av äckel.
  • Anonym (Jk)
    Anonym (Bänkpress) skrev 2018-02-23 08:25:24 följande:

Bor du i Småland?

Nä hurså?
  • Anonym (Perbo)
    John22 skrev 2018-02-23 08:40:03 följande:

Och äckliga pervon som du är anledningen till att många undviker att gå till gymmet. Som före detta personlig tränare kan jag säga att ja, vi (som jobbar och tränar) är fult medvetna om ni äckel som sitter och ogenerat dreglar över andra, och kunde vi så skulle vi kasta ut ur.

Vänligen hoppa över uttryck som "ni män" när du refererar till en liten minoritet bestående av äckel.

#inteallapervon
  • Anonym (Bänkpress)
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-23 09:46:51 följande:

Nä hurså?

Vet en tjej där jag bor som behöver påstår hon blir uppraggad överallt bla på gym. Tänkte du var hon kanske.
  • Anders 386

Jag är övertygad om att i princip alla män/pojkar/gubbar kollar in sexigt klädda kvinnor på gym. En helt naturlig rektion och absolut inget perverst på något sätt. Dom flesta kvinnor kollar säkert in "sexiga" killar också, bara det att män och kvinnor kollar på olika saker. Em man i träningstights är ju inte direkt det som fångar en kvinnas blick, det är mera utstrålning, självsäkerhet och "manlighet" som räknas där.

Men det handlar om att visa hänsyn och inte utsätta någon för att "stirra".

Det är ju samma i alla sammanhang, både på krogen, på stan, på jobbet och på gymmet. Det är så vi människor fungerar och något som vi måste förhålla oss till, jag ser det som högst naturligt. Vissa lever kvar i nån slags religiöst/kulturellt mönster av fördomar där man fortfarande förnekar den ständigt närvarande sexualiteten. Men sexualiteten finns där, ständigt närvarande.

• Anonym (pinsamt)

Tycker tjejer det är pinsamt att träna med en snygg pt?  Ni bryr er inte?

• Anonym (Mr T)

Killar tränar i shorts och t-shirt, eller sweatpants och hoddie. Tjejer till 95% i tajta toppar (eller bara sport-topp) och tajta tajts... Just saying

Svar på tråden Sexigt på gym