Anonym (Jk) skrev 2018-02-23 01:06:06 följande:
Ja, de flesta köper fina/sexiga träningskläder för att man ska se snygg ut när man tränar. Vi älskar uppmärksamhet (även fast de flesta försöker att dölja det och säger att de inte är ute efter uppmärksamhet på gym..-.-) Vill inte en tjej att en man ska glo på henne så kan hon alltid ha andra kläder som inte är så åtsittande eller tränarpar tjejgym. Vi glor lika mycket, fast är kanske lite mer diskreta.
Håller med. Vill man ha string, och tights som det syns igenom då vill man innerst inne ha blickar på rumpan.
Det syns direkt vilka tjejer som visar upp sig och är stylade för att se bra ut inför killar och på selfies. Jag jobbade pass med ungdomar och ibland var deras föräldrar närvarande , ville jag gå runt i tighta byxor och string då? Nej. Då tog jag isåfall vanliga trosor och en längre tröja eller andra mjuka träningsbyxor, så att jag inte blev "hon med snygga rumpan så ingen hör vad jag säger"
När jag var yngre existerade knappt dessa tights för träning. Alla som var "snygga" hade mjuka adidasbyxor med en T-shirt. Det var trenden då. Brukar skämta med min man att jag ska ha tight med string under och synas ute och kåta upp män som ser mig men inte får mig ;)
Jag är en tjej som är dålig på att vara diskret, ser jag en tjejrumpa kollar jag också ! (Mest för att jämföra med min lite om min hade varit snyggare om jag valde att visa upp mig) ;) but Still! Och män som är snygga på gymmet klart man kollar!
Våra ögon fungerar som en kameralins, den får fokus på det som sticker ut och rumpa och bröst sticker ut från resten av kroppen. På män sticker biceps / rumpa axlar ut lite så då blir fokuset där, så ja vi alla är objekt för ögonen, då vet ni det bittra brudar som lever i någon låtsas-värld.