• Anonym (mullig)

    Ha sex med en mullig tjej?

    Hej,

    jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

    Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

  • Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (Kille)

    Älskar att hålla i en stor mullig rumpa medan jag tar henne. Älskar att hålla i den annars också. Om det några extrakilon på magen är av ingen betydelse såvida inte det är grov fetma vi talar om. Men mulligt är kramgott, mjukt och sexigt.

  • Anonym (MulligaJag)
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 14:15:52 följande:

    Hej,

    jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

    Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?


    Finns många som älskar det.

    Jag ser ut som dig och får hur mycket sex jag vill
  • Anonym (Sid)

    Du är den ultimata kvinnan ingen jag skulle tacka nej till att ha sex med.

    Det är otroligt vackert och sexigt med former

  • TriC

    Själv tycker jag inte om det....men män ser olika på övervikt. 
    Det bör inte vara svårt att hitta en man som gillar dina extra kilon.

  • Äntligen18

    Det finns vissa män som inte tänder på det, men de flesta skulle inte ha något problem med det.

    Personligen så föredrar jag mulliga kvinnor, men som sagt så finns det vissa som inte gillar det. Då ska du inte bli sårad!

    Felet är deras, inte ditt. Kanske om du börjar chatta/träffa andra mulliga kvinnor och dela erfarenheter skulle du ha mer självförtroende eftersom det är ju sexigt ;)

  • Anonym (The man)

    Goast att knulla är lite mjuka och sköna tjejernågot att ta i

  • Hasse99

    Frågan är inte hur mullig du är eller hur många kilo du har extra
    Det är nog mer din personlighet som är avgörande om någon vill ha sex med dig så är det i alla fall för mig det är kvinnan jag ligger med inte kroppen

  • Trumslagaren

    Hejsan!

    Det är mer personligheten än hur man ser ut som avgör i slutändan. Och skälv föredrar jag kurvor framför trådsmalt. Tror inte du behöver oroa dig alls ????

  • Anonym (Ture)

    Inga problem med några extra kilon. Tycker oftast, genom åren som gått, att det kännts kvinnligt med lite hull. Dock ska det helst inte vara för mycket självfallet. Minns fortfarande, fastän det nog nu är uppemot 20 år sen när en något välgödd kvinna klev på ?växelspaken? och tyvärr välte med lekamen inne. Smärtan ska vi inte tala om.

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?