• Anonym (Grynet)

Min frisör har lurat mig på hairtalk

Har köpt hairtalk av min frissa i flera år. Senast nu i vinter. Nu beställde jag nytt hår o hon har sagt i en månad att det är slutsålt. Tyckte väl att det lät lite konstigt så jag tog kontakt med hairtalk själv o det visar sig att min frisör inte beställt hår av dom sen förra sommaren.

Hon påstod även att mitt hår är skickat till henne från hairtalk i slutet av den här veckan.

Så hon måste ju ljuga för mig, eller?

• Svar på tråden Min frisör har lurat mig på hairtalk
  • Anonym (Hmm)

Har du redan betalat för håret?

• Anonym (Grynet)

Nej inte det jag beställt nu men förra ggn....

• Anonym (Grynet)

Ska jag säga nåt till henne? Tänker ju inte sätta i håret hon beställt eftersom de inte är hairtalk

• Anonym (?)

Jag hade frågat, hon kan ju ha bytt företagsnamn/företagsform eller liknande och fått nytt kundnummer.

Om du är nöjd med det hår du fick i vintras så ser jag inte problemet oavsett leverantör av håret.

• Anonym (Grynet)
    Anonym (?) skrev 2018-02-25 13:16:13 följande:

Jag hade frågat, hon kan ju ha bytt företagsnamn/företagsform eller liknande och fått nytt kundnummer.

Om du är nöjd med det hår du fick i vintras så ser jag inte problemet oavsett leverantör av håret.

Nej vad jag vet så heter salongen samma. Och nej jag är inte riktigt nöjd. Dessutom vill jag ju inte betala väldigt mkt pengar för sämre kvalite
  • Anonym (Mk)

Men.. ser du det som en helt omöjlighet att hon har beställt ett lass med hår förra sommaren och haft på lager tills det tog slut nu? Är väl det vettigaste och minst paranoida..

• Anonym (Grynet)
    Anonym (Mk) skrev 2018-02-25 13:20:26 följande:

Men.. ser du det som en helt omöjlighet att hon har beställt ett lass med hår förra sommaren och haft på lager tills det tog slut nu? Är väl det vettigaste och minst paranoida..

Varför säga att de är slutsålt då i en månad o sen säga att de är skickat nu när inget av det är sant?
  • Anonym (Mk)
    Anonym (Grynet) skrev 2018-02-25 13:23:19 följande:

Varför säga att de är slutsålt då i en månad o sen säga att de är skickat nu när inget av det är sant?

Hon kanske har glömt och beställa och beställer det samma dag du påminde henne då
  • MeandHim

Man märker ganska stor skillnad på hairtalk och tex rapunzel då hairtalk fästena är betydligt tunnare och mkukaremoxh dessutom mindre. Dessutom har dom plusfästen somnade ut som hårbotten, vilket Dom är ensamma om. Säg att du ringde och kollade med dom så får du sa vem hon säger...

• Anonym (fairplay)

Jag skulle byta frisör. Inte ok.

• Anonym (Grynet)
    Anonym (Mk) skrev 2018-02-25 13:38:44 följande:

Hon kanske har glömt och beställa och beställer det samma dag du påminde henne då

Nej för vi har haft kontakt en gång i veckan under hela tiden
  • Anonym (Naj)
    Anonym (Grynet) skrev 2018-02-25 13:23:19 följande:

Fast du vet ju inte. Företaget kanske går dåligt och hon inte haft råd att beställa? Kanske beställt i sitt privata namn. Det kan finnas många anledningar och det behöver inte alls att hon lutat på dig nått annat. Hade hon beställt annat än det hon säger borde hon ju ha det.
  • Anonym (Grynet)
    Anonym (Naj) skrev 2018-02-25 18:42:47 följande:

Fast du vet ju inte. Företaget kanske går dåligt och hon inte haft råd att beställa? Kanske beställt i sitt privata namn. Det kan finnas många anledningar och det behöver inte alls att hon lutat på dig nått annat. Hade hon beställt annat än det hon säger borde hon ju ha det.

Man får inte beställa hairtalk i sitt privata namn ju.

Aja jag ska fråga henne
  • HelaGotland

Vad sjutton är hairtalk.

• Anonym (Grynet)
    HelaGotland skrev 2018-02-26 00:27:49 följande:

Vad sjutton är hairtalk.

www.hairtalk.se
  • Anonym (L)

Gå tillbaka och lägg fakta på bordet. Kräv sen pengarna tillbaka för de behandlingar hon gjort på dig. Sen byter du frisör.

Får du ingen gehör kontakta eventuell chef, tidningen eller jurist.

• HelaGotland
    Anonym (Grynet) skrev 2018-02-26 06:27:03 följande:
    www.hairtalk.se

Oj vad skitiga håren såg ut på den första bilden. Typ ovårdade, toviga.
Svar på tråden Min frisör har lurat mig på hairtalk