• Speeddevil

Blev kär o dumpad

Ver inte hur jag ska börja eller skriva, är inte grym heller på att beskriva eller berätta så here i go!

Jag har varit otrogen några ggr med olika, flesta gångerna som kk, man har sex och allt är bra, man mår bra av det helt enkelt, inget mer!

Jag började dock prata med en tjej från Göteborg, jag bor i Skövde, tänkte väl att det bara kommer bli snack osv, men ju mer vi pratade ju mer fann jag intresse! Hon hade 2 andra hon träffade och jag har sambo så inget som jag tyckte var intressant eller direkt jobbigt, men så fortsatte det och ett tycke uppstod, jag åkte till Gbg och träffade henne, det var magiskt trots att vi inte hade sex, vi hade kontakt efter och jag kände att jag började gilla henne, men sen helt plötsligt så hörde jag inget på några dagar och sen sa hon att hon hade bråkat med en kille och ville ha lite space! Det var ingen diss mot mig utan hon ville bara ha lite tid, ett par dagar så skulle hon höra av sig.

2 veckor senare inget, jag försökt höra av mig, men inget hört.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag saknar prata med henne och se henne, hennes humor som är lika skev som min! Det var det bästa med henne! Man fick skratta åt henne och hennes skämt.

Bara glömma bort? Vänta längre?

Vad gör jag?

Jag vill inte höra av er som är duktiga och trogna om all moralpredikning!

• Svar på tråden Blev kär o dumpad
  • Anonym (Humhum)

Bara så jag uppfattat det hela rätt. Du har alltså en sambo?
    Och du är intresserad av den nya som kk, eller vill du lämna din sambo?
    Eller öppen för att lämna sambon om det blir mer känslor med den nya i Gbg?
    Dömer inte, är bara nyfiken!

• Speeddevil

Har sambo ja. Nej jag vill inte lämna min sambo, dock ifrågasatte jag det starkt under denna tiden och nu efteråt. Jag hann aldrig säga nåt till henne jag dejtade

• Anonym (pucko)
    Speeddevil skrev 2018-02-26 05:54:43 följande:

Har sambo ja. Nej jag vill inte lämna min sambo, dock ifrågasatte jag det starkt under denna tiden och nu efteråt. Jag hann aldrig säga nåt till henne jag dejtade

Vad vill du med tråden egentligen?
    Varför lämnar du inte din sambo om du vill vara med andra kvinnor? Har du nån diagnos eller är du bara rent allmänt en idiot?

Hoppas din sambo dumpar dig också. Du förtjänar henne inte.
Svar på tråden Blev kär o dumpad