• Anonym (Dålig)

    Mår fruktansvärt

    Jag känner mig totalt förstörd. Jag vet inte vad jag ska göra. Min relation är dålig. Jag har en del ekonomiKa problem. Vi har 3 barn. Jag vet inte hur eller var jag ska börja. Jag har sån ångest och är så ledsen över min sits. Jag vet inte hur jag villl inte ens existera just nu.

  • Svar på tråden Mår fruktansvärt
  • Aniiee

    Bryt ihop lite. Det är ok. Man får.

    När du har gjort det en sund så kommer du in hit igen och berättar lite mer ingående om något av dina problem. Det finns många här som gärna ger tips och råd och stöd, men det är svårt om man inte vet lite mer. 

    Känner du att du inte vill dela med dig av dina problem kan du också göra totalt tvärt om. Skriva här i tråden om något helt annat, så du slipper tänka på dina problem en stund.

    Här är en bild på en läsande kattunge, så kanske du blir lite gladare en liten, liten stund....


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Dålig)
    Aniiee skrev 2018-02-27 21:44:29 följande:

    Bryt ihop lite. Det är ok. Man får.

    När du har gjort det en sund så kommer du in hit igen och berättar lite mer ingående om något av dina problem. Det finns många här som gärna ger tips och råd och stöd, men det är svårt om man inte vet lite mer. 

    Känner du att du inte vill dela med dig av dina problem kan du också göra totalt tvärt om. Skriva här i tråden om något helt annat, så du slipper tänka på dina problem en stund.

    Här är en bild på en läsande kattunge, så kanske du blir lite gladare en liten, liten stund....


    Gulligt av dig tack. Jag bara är full av ångest och ledsamhet jusrt nu. Spydde inatt så jag stannade hemma från jobbet idag. Vart lite mycket av allt. Vill bara vara ensam kände jag och ligga i soffan. Men jag blir uppstressad ändå.. de mycket som hänt, som jag gjirt och saker som jag blivit utsatt för. Nu står jag vid ett vägskäl. Vet inte om jag sks lämna min man eftersom jag mår så dåligt i den här relationen. Jag känner mig instängd.. sen tänker jag tanken utan han och delvis utan barnen då blir jsg rädd och ledsen.
  • Avenia

    Du mår dåligt med din man. Stanna kvar i relationen. Obs, ironi...

    Det var svaret på din fråga. Ge det några månader, prata med din man och gör en plan.

    När vi hade det dåligt så sökte jag nya altwrnativ till boende och planerade vissa detaljer i huvudet. Nu är det bra igen men en plan b är bra att ha.

Svar på tråden Mår fruktansvärt