"Normal" att byta kuk- och fittabild på dejtingsida?
Vad tycker ni?
Har det blivit mer accepterat att byta bilder på kuken och fittan och inte bara vanliga bilder?
Är det ok att fråga om storlek och rakning?
Vad tycker ni?
Har det blivit mer accepterat att byta bilder på kuken och fittan och inte bara vanliga bilder?
Är det ok att fråga om storlek och rakning?
Jag har då aldrig gjort det, men var ute efter nåt seriöst. Kanske annorlunda om man är ute efter sex.
Jag har då aldrig gjort det, men var ute efter nåt seriöst. Kanske annorlunda om man är ute efter sex.
Eller tänker bara att man är nyfiken på att se allt av den andre.
Vackert och ärligt på något sätt.
Är jag (vi) inne på en dejtingsida så handlar det endast om sex och då är det självklart att man vill se vad som erbjuds och att man då byter lite bilder och talar rakning och storlek om det är en kille det handlar om är självklart.
Alla som de jag "klickat" med på dejtsajter så där riktigt så att vi velat prata i telefon och ses så har det alltid bytts bilder av det erotiska slaget efter hand, som en del i att kåta upp varann och bygga förväntan.
Sen när vi väl setts har vi varit så sugna på varann att det inte gått att hålla emot
Det har gällt även om det inte bara varit renodlade sexkontakter, vilket jag sällan har eftersom jag vill bonda på fler sätt än sex och oftast är öppen för mer.
När det kommer till rakning och storlek och sånt brukar man komma dit så småningom att det omnämns även om jag aldrig skulle fråga en kille om storlek ( det gör de ofta själv eftersom de sällan kan låta bli att prata om sin favoritleksak!)
Att det pratas om sex och byts bilder är väl inte så konstigt alla har vi ju saker vi tänder på så varför spilla tid att tex gå på dejt med en kvinna som har små bröst och är orakad när man själv tänder på jättebröst o rakat kan ju även vara åt andra hållet eller något annat man inte gillar.
Har bara osexiga bilder på BC men när man fått kontakt med ett par som vill ha trekant eller en bull kommer det rätt snabbt önskemål om bildbevis och att det pratas om storlek, potens och om man är rakad eller inte är rätt naturligt med tanke att det är sex och inget annat det handlar om.
Går att klara sig en bra bit utan att behöva ta upp sex som dialog för ämne. Man kan märka rätt fort med småflörtar och respons om det är något som är av intresse för dialog, om nu ens bilder skulle komma på tal i huvud taget.
Skickar ni även bilder till varandra innan julafton på de presenter som ni ska ge bort?
Halva nöjet är ju nyfikenheten och spänningen när man packar upp "paketet"..
Less is more..
Skickar ni även bilder till varandra innan julafton på de presenter som ni ska ge bort?
Halva nöjet är ju nyfikenheten och spänningen när man packar upp "paketet"..
Less is more..
Ser det som självklart att när det rör sig om dejtingsidor av sexuell karaktär så byter man bilder med varandra på ett tidigt stadie. Som bisexuell är det viktigt att rätt snabbt få en bild av vad killar har att komma med vid kontakt med kvinnor är det inte lika viktigt då en bild på könet inte säger speciellt mycket. För killar är bild och mått en självklarhet i presentationen eller tidigt i kontakten om det skall vara något att lägga energi på.
Är egentligen "dejtingsida" rätt beskrivning utifrån det som diskuteras här..?
Jag tolkar det som sidor där man träffar människor för att inleda bredare relationer ev. utifrån varierande grad av seriositet.
Att i presentationen ange mått och utbyta bilder på kön är väl mer aktuellt på typ BC och liknande, där det uttalat handlar om knull-/sexkontakter och inte jättemycket mer..
Så jag skulle svara att det nog är helt normalt att byta den typen av bilder om man är på en sida där syftet är att hitta sexkontakter.
På hp, mötesplatsen etc. är det nog inte särskilt aktuellt.
Känns som du är en sån som bara vill skicka dick pics till höger och vänster?