• bbssk

Positivt RD11, blödning?

Hej,

Har gjort vårt tredje FET (på blastocyster från tidigare IVF då vi fick vår dotter)

Har tjuvtrstat varje gång. Denna gången fick jag först minus som sen blev plus på CB Early på RD9. Idag plussade jag på CB digitalt 1-2 veckor och CB digitalt med bara plus/minus.

Och strecket var starkare på CB Early.

Blev jätteglad då jag plussade med min dotter på RD11.

Men så efter några timmar får jag en lätt blödning. Har gravsymptom som med min dotter illamående och kissnödig.

Det är i ostimulerad cykel och jag tar Lutinus 2 gånger/dag.

Nån solskenshistoria? Jag vet ju att det bara är att vänta till måndag för TD.

Har ett ägg i frysen kvar. Sen lägger vi ner syskonförsök. Är 38 och vi är fantastiskt glada över vår dotter(såklart). Hon blev till på första IVFen. Kanske var mer tur än vi trodde...

• Svar på tråden Positivt RD11, blödning?
  • Pimpinellan

Lutinus kan reta slemhinnorna ganska rejält och man kan blöda lite p.g.a dom. Enligt mig borde de förbjudas, rena skiten! Ö.h.t får man ju lätt sköra slemhinnor som gravid så många småblödningar kan nog skyllas på det. Det är tyvärr "bara" att vänta och se vad som händer. Om du inte blöder mycket eller får ont skulle inte jag oroa mig.

• bbssk

TD idag och svagt positivt.

Pratade med kliniken och ska testa på torsdag igen. Då borde det vara negativt om det är en mensblödning. Tror själv att det är en kemisk grav/tidigt MF.

Men men får kolla torsdag. Sen köra att sista FET på vårt sista ägg.

• bbssk

Testet negativt idag. Så kemisk graviditet eller tidigt MF (aldrig fått det)

Så ett ägg kvar. Vi kör på det med. Sen lägger vi syskonförsök bakom oss och njuter 110% av vår dotter, som fantastiskt nog blev till på 1a försöket. Kanske ett större under än vi förstått.

Svar på tråden Positivt RD11, blödning?