Kan man bli kär i någon genom internet?
Jag har sedan lite över 1 år pratat med en fantastisk kille på nätet vi har verkligen klickat, vi har lyckats träffas en gång i verkligheten (alldeles för lite), men kändes som vi hade någon fantastisk kemi mellan oss och den glädje jag kände efter mötet var underbar och det stärkte mina känslor mycket mer. Problemet är att vi har svårt att få tid till att ses som ni förstår,
Men nu till min fråga, kan man bli kär över internet trots att man inte träffats mer än 1 gång? Jag hade så gärna velat dela det med honom men vet inte om jag vågar säga det till honom, vill helst säga det öga mot öga men då träffarna drar ut på sig så tar det lång tid och vet inte om jag ska vänta eller inte... Vi pratar/smsar dagligen och har gjort det i 1 års tid, gör vi inte det så är det någon som saknas, att höra hans röst dem gånger vi ringer varandra ger än pirrig känsla i magen och ett extremt lugn trots min telefonfobi...
Vad tror ni? Tycker ni jag ska avvakta att berätta om mina känslor tills vi ses nästa gång, både jag och han säger till varandra hur mycket vi tycker om varandra men det känns ändå annorlunda att säga jag är kär i dig