• CinnamonGirl

    Hur kommer man vidare i livet

    Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... ikväll brast det för mig rejält.

    Historien är den att jag har pluggat men har gjort studieuppehåll och jobbar sedan ett par månader på arbetet som jag är tjänstledig ifrån. Jag vill inte gå in på för mycket detaljer, men känner mig inte uppskattad längre. Jag känner mig mer och mer ledsen och frustrerad över jobbet i synnerhet och livet i allmänhet. Jag känner att min livssituation inte är bra. Jobbet tar kål på mig, vi har försökt få barn i flera år men det blir bara missfall. Jag gråter nästan varje kväll numera, ska livet vara så här? Är överviktig och vet att det är grundproblemet till att vi inte blir gravida, men jag kan inte låta bli att tröstäta när jag kommer hem p.g.a. all skit... och så stressen över att jag måste klara en examination för att få fortsätta plugga. Har nog mycket bearbetad skit från min barndom också.

    Jag orkar inte vara arg, ledsen och irriterad längre - jag vill ju vara den där glada trevliga personen som finns där inne, men vet inte hur jag ska kunna plocka fram henne.


    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Hur kommer man vidare i livet
  • CinnamonGirl

    Jag skulle behöva nån form av hjälp för att komma vidare, behöver nog släppa taget om vissa saker som ger mig negativ energi och drar ner mig... men var hittar jag denna?


    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
Svar på tråden Hur kommer man vidare i livet