• Anonym (Kränkt)

Hittat bilder på mig i min mans dator

Har hittat bilder på mig i min mans dator. Hur laddar jag upp bevis till molnet? Vill nog anmäla honom

• Svar på tråden Hittat bilder på mig i min mans dator
  • Anonym (Josefin)
    Anonym (Kränkt) skrev 2018-03-08 14:52:28 följande:

Har hittat bilder på mig i min mans dator. Hur laddar jag upp bevis till molnet? Vill nog anmäla honom

Vad handlar det om för typ av bilder? Vad vill du anmäla honom för? Och vad har det hela med otrohet att göra? För i allmänhet så är det väl rätt normalt att ha fotografier på sin partner sparade på sin dator.

Som svar på din fråga. Just moln vet jag inte hur man använder men du kan ju maila bilder till dig själv eller spara över till exv USB eller extern hårddisk.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Kränkt) skrev 2018-03-08 14:52:28 följande:

Brukar man inte ha bilder på frugan och barnen?
  • Anonym (Kränkt)

Det rör sig om intima bilder och filmer som är tagna i hemlighet

• Tommy182
    Anonym (Kränkt) skrev 2018-03-08 15:07:34 följande:

Det rör sig om intima bilder och filmer som är tagna i hemlighet

Varför pratar du inte med honom istället?
    Han är väl knappast otrogen genom att ha bilder på dig?
  • Anonym (Kränkt)

Du tycker det är ok att han filmar mig naken i olika situationer utan min vetskap?

• Långbenopluto
    Anonym (Kränkt) skrev 2018-03-08 15:31:14 följande:
    Du tycker det är ok att han filmar mig naken i olika situationer utan min vetskap?
    Och du tycker det är ok att inte prata alls med äcklet?
  • Tommy182
    Anonym (Kränkt) skrev 2018-03-08 15:31:14 följande:

Nej, självklart inte, men det är fortfarande inte otrohet (nu har du tagit bort ordet otrohet dock)

Men prata med han är väl steg nr 1?
  • Anonym (Nb)

Jag hade mailat filerna till mig själv och sedan konfronterar honom. Då kan han inte ta bort bevisen.

Men som sagt, det kan ske fruktansvärt mycket missförstånd med dålig kommunikation

• Huruvida

Blir lite rädd över hur många som ursäktar beteendet. Även om man är gifta är det inte okej att ta nakenbilder utan lov!!

• Anonym (Kränkt)

Det är nästan 50 gb film. För mycket att maila. Därav frågan.

Svar på tråden Hittat bilder på mig i min mans dator