• Sofia37

    Hjälp oss med vårt examensarbete.

    Hej! Vi är 2 tjejer på högskolecentrum Bohuslän där vi gör ett examensarbete, där vi undersöker människors vanor när de köper smycken online. Vi skulle verkligen uppskatta er hjälp. Era svar är betydelsefulla så ta er gärna tid att besvara några frågor. 


    Denna undersökning är enbart till för vårt examensarbete och kommer inte att användas i något annat syfte. 


     


    Alla svar är helt anonyma!


     


    Detta är en seriös undersökning så vi hoppas så många som möjligt vill hjälpa oss.


    Klicka på länken nedan, eller klistra in den i din webbläsare för att komma till undersökningen. 


     


    goo.gl/forms/CmbcV8yspufUSpmk1

    Tusen tack för att du tar dig tiden och hjälper 2 studenter    Varma hälsningar Sofia och Mirry.

  • Svar på tråden Hjälp oss med vårt examensarbete.
  • Rainbow gg

    Har ni fått hjälp av er handledare att göra frågorna?

    Många fler frågor kunde haft svarsalternativ vilket gör att enkäten går snabbare för den som genomför den men gör det även enormt mycket lättare för er när ni sammanställer resultatet. Ni har många frågor där man måste skriva svaret själv och det gjorde att jag inte orkade göra klart den.

  • Petter och jag

    Jag började fylla i den, men slutförde inte. Störde mig på att ni gjort fel i åldersintervallen samt att jag inte förstod frågorna riktigt. Eller rättare sagt: Frågorna kunde tolkas på flera olika sätt och jag orkade inte skriva så mycket.

  • Hermioney

    Ni gjorde några fel.

    Åldrar skriver man 30-34 och 35-40. Inte 30-35 och 35-40. Det går inte att göra statistik av det.

    Årsinkomst är ALLTID frivillig med alternativ som vet ej/vill ej/uppge.

    Sambo/gift skriver man som samma alternativ.

    Vad har sexuell läggning i undersökningen att göra? -Eller är ni bara nyfikna på folk som svarar?

Svar på tråden Hjälp oss med vårt examensarbete.