• Anonym (Ops)

Om ni skulle vara otrogna, vad skulle ni föredra då?

Om ni skulle vara otrogna, skulle ni då föredra att ha en enstaka affär t.ex. på en utlandstjänsteresa med någon ni aldrig kommer att träffa igen eller skulle ni föredra en kollega på jobbet en enstaka gång, t.ex. på en företagsfest, eller ett längre förhållande med en kollega eller hellre med någon utanför jobbet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om ni skulle vara otrogna, vad skulle ni föredra då?
  • PappaAndreas
    Anonym (Ops) skrev 2018-03-09 00:54:08 följande:

Om ni skulle vara otrogna, skulle ni då föredra att ha en enstaka affär t.ex. på en utlandstjänsteresa med någon ni aldrig kommer att träffa igen eller skulle ni föredra en kollega på jobbet en enstaka gång, t.ex. på en företagsfest, eller ett längre förhållande med en kollega eller hellre med någon utanför jobbet?

Menar du att man planerar sin otrohet så man kan välja långt i förväg så att man själv kan välja vilken relation man har till den man råkar göra ett snedsteg med?
  • Anonym (Ops)
    PappaAndreas skrev 2018-03-09 01:01:29 följande:
    Menar du att man planerar sin otrohet så man kan välja långt i förväg så att man själv kan välja vilken relation man har till den man råkar göra ett snedsteg med?
    Nja, inte planera egentligen, utan om det skulle ske, kanske på initiativ av någon annan, vad vill man då helst ha. Obekanta eller bekanta, enstaka eller långvariga.
  • Anonym (. )( .)
    Anonym (Ops) skrev 2018-03-09 00:54:08 följande:

Vill du ha hjälp med planeringen eller ?

Du planerar väldigt långt i förväg.
  • Anonym (Ops)

jag planerar ingenting, är emot otrohet för egen del. men intressant att se röstningen så här långt. 

• Anonym (H)

Jag skulle aldrig någonsin klara av att vara otrogen och jag vill aldrig någonsin bli utsatt för det heller.

MEN leker jag med tanken att jag skulle vara det så skulle det vara en enda gång till med mitt gamla KK, sen aldrig igen. Han vara bara så bra, haha.

Svar på tråden Om ni skulle vara otrogna, vad skulle ni föredra då?