Sova i baby björn bärsele?
Hallå!
Låter ni era små sova i baby björnen eller lägger ni dom i sängen?
Johan somnar alltid så gott i den men är det ok att ha barnet sittandes i den ett par timmar? Han är 2 och en halv månad. Kram
Hallå!
Låter ni era små sova i baby björnen eller lägger ni dom i sängen?
Johan somnar alltid så gott i den men är det ok att ha barnet sittandes i den ett par timmar? Han är 2 och en halv månad. Kram
när de somnat läger jag alltid ner...
eller uppgradera dig till sjal så kan han sova vidare utan problem
När min tjej somnade i BB-selet brukade jag passa på att lägga mig ner och vila också, så hon låg på min mage
Hej
Min dotter är 2,5 månad och somnar alltid i babybjörnen. Där får hon sitta varje dag såhär dags. Då får hon sova där tills hon vaknar om ett par timmar. Enligt vår bvc är det helt ok att låta dem vara länge i selen. Det har inte påverkat hennes vilja att sova i sängen. Klckan 19 somnar hon gott i sängen.
Eftersom de inte sitter ergonomiskr riktigt så ska de inte sitta för länge i en bb-sele.
Skaffa sjal istället så får han sova ostört.
Jag var ocksa orolig for det dar - var son sov ett tag nastan bara i Baby Bjornen! Men jag tror inte det ar farligt, tvartom, nyttigt med narheten. Ett par timmar tror jag inte spelar nagon roll. Den ar ju anda stadig. Och som nagon sa, jag sov med den ibland ocksa:)