• Anonym (Smisk)

Orgasm av smisk på rumpan?

Får du smisk på rumpan? Har du fått orgasm av enbart smisk? Skulle du vilja ha smisk? Vill du inte ha smisk? Varför vill du/vill du inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Orgasm av smisk på rumpan?
  • Anonym (M)

Har aldrig fått orgasm av smisk. Får det bara av klitorisstimulering.

Älskar att få smisk. Helst att ligga över knät och få ta emot smisk som en olydig flicka.

Tvingas tacka snällt för smisket. Kinderna lika röda som skinkorna.

• Anonym (Smisk)
    Anonym (M) skrev 2018-03-12 13:52:59 följande:

Har aldrig fått orgasm av smisk. Får det bara av klitorisstimulering.

Älskar att få smisk. Helst att ligga över knät och få ta emot smisk som en olydig flicka.

Tvingas tacka snällt för smisket. Kinderna lika röda som skinkorna.

Är det lite skämmigt eller förnedrande att måste tacka för smisket? Brukar smisk betyda sex hos er eller är smisk smisk och inte nödvändigtvis innebära sex?
  • Anonym (M)
    Anonym (Smisk) skrev 2018-03-12 15:02:01 följande:

Är det lite skämmigt eller förnedrande att måste tacka för smisket? Brukar smisk betyda sex hos er eller är smisk smisk och inte nödvändigtvis innebära sex?

Väldigt förnedrande och skamfullt. Precis vad jag gillar.

Både och. Det beror på vad Han är sugen på.
  • Anonym (Smisk)
    Anonym (M) skrev 2018-03-12 16:14:18 följande:

Väldigt förnedrande och skamfullt. Precis vad jag gillar.

Både och. Det beror på vad Han är sugen på.

Precis, du är en duktig flicka det hör jag. ;)
  • Anonym (SåÄrDet)

Fett ofta! Alltid när min pojkvän står bakifrån och smiskar med händerna på stjärthalvorna och jag samtidigt runkar mig. Asnice!!

• Anonym (M)
    Anonym (Smisk) skrev 2018-03-12 16:15:44 följande:

Precis, du är en duktig flicka det hör jag. ;)

Tack. Jag försöker. Ibland är jag inte duktig men då får jag veta min plats och får en lektion i hur jag ska uppföra mig.

Jag mår bra av fostran.
  • Anonym (Smisk)
    CarinaL26 skrev 2018-03-12 17:45:34 följande:

Ja, jag har fått orgasm enbart av smisk.

Du har inte röstat? ;)
  • Anonym (Smisk)
    Anonym (M) skrev 2018-03-12 18:36:00 följande:

Tack. Jag försöker. Ibland är jag inte duktig men då får jag veta min plats och får en lektion i hur jag ska uppföra mig.

Jag mår bra av fostran.

Samma som min sambo. Hon brukar få en lektion ibland med. Nästa gång ska jag testa hur lång tid det tar för henne att bli plaskvåt av smisk på rumpan. Hon får lägga sig och dra ner trosorna och sen kontrollerar jag hur lång tid det tar innan det rinner till. Ev får hon extra smisk om det går för snabbt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Smisk) skrev 2018-03-13 12:34:37 följande:

Samma som min sambo. Hon brukar få en lektion ibland med. Nästa gång ska jag testa hur lång tid det tar för henne att bli plaskvåt av smisk på rumpan. Hon får lägga sig och dra ner trosorna och sen kontrollerar jag hur lång tid det tar innan det rinner till. Ev får hon extra smisk om det går för snabbt.

Tur att det inte är jag som ska få den behandlingen av Dig. Det rinner till hos mig bara av att läsa om det.

Mitt knullhål hade varit plaskvått redan när Du sa till mig att lägga mig...
  • Anonym (Smisk)
    Anonym (M) skrev 2018-03-13 12:38:35 följande:

Tur att det inte är jag som ska få den behandlingen av Dig. Det rinner till hos mig bara av att läsa om det.

Mitt knullhål hade varit plaskvått redan när Du sa till mig att lägga mig...

Låter som att du skulle behöva en omgång liggande över ett knä för att råda bot på dina osunda tankar. ;) Räkna slagen ett och ett från 50 till 0 och sedan tacka för allt.
  • Anonym (nella)

Inte en fysisk orgasm, men en psykisk. Svårt att förklara.

• Anonym (Lina)

Det är sällan men det händer. Och det är en väldigt speciell känsla att komma av smisk.

• DuranDuran
    Anonym (Lina) skrev 2018-03-13 17:32:33 följande:

Det är sällan men det händer. Och det är en väldigt speciell känsla att komma av smisk.

Längtar du efter att få smaka på riset i påsk?

Kanske påskafton som blir smiskafton?
  • Anonym (Lina)
    DuranDuran skrev 2018-03-13 17:37:14 följande:

Längtar du efter att få smaka på riset i påsk?

Kanske påskafton som blir smiskafton?

Jag kommer säkert att få smaka riset på långfredagen. Ryser vid tanken för det är alltid årets mest svidiga smisk.
  • Anonym (M)
    Anonym (Smisk) skrev 2018-03-13 15:12:49 följande:

Låter som att du skulle behöva en omgång liggande över ett knä för att råda bot på dina osunda tankar. ;) Räkna slagen ett och ett från 50 till 0 och sedan tacka för allt.

Det är hemskt. Tacka snällt för varje slag och be om hårdare (om det inte är nära stoppordet då).

Fruktansvärt förnedrande.
  • DuranDuran
    Anonym (Lina) skrev 2018-03-13 17:52:55 följande:
    Jag kommer säkert att få smaka riset på långfredagen. Ryser vid tanken för det är alltid årets mest svidiga smisk.
    Bara att skicka ett PM lagom till påsk så kommer jag flygandes på min kvast och landar hos dig och smiskar din rumpa så du blir fri från onda krafter...
  • Anonym (Lina)
    DuranDuran skrev 2018-03-13 20:01:52 följande:

Bara att skicka ett PM lagom till påsk så kommer jag flygandes på min kvast och landar hos dig och smiskar din rumpa så du blir fri från onda krafter...

Det kommer inte att hända, ingen annan än min kille ens snuddar vid min rumpa.
  • DuranDuran
    Anonym (Lina) skrev 2018-03-13 20:32:26 följande:
    Det kommer inte att hända, ingen annan än min kille ens snuddar vid min rumpa.
    Och jag som verkligen hoppades på att det skulle hända...
  • StyggeMicke

Min fru gillar att få smisk - ibland. Bli kittlad och lätt rappad på rumpan när hon rider, eller bli lagd över mina knän fär en riktig omgång. Prova!

Svar på tråden Orgasm av smisk på rumpan?