AgnetaR skrev 2018-03-14 17:05:50 följande:
Känner absolut igen den där oron att allt ska gå åt skogen!!!
Ingen slemhinna...borde de inte tidigare ha upptäckt det?
Ja, vi får väl se...
Vi kommer tuta och köra på Huddinge. Väldigt långt från mitt jobb men jag har informerat min chef och sagt att jag kommer ta de tider jag får och inget kan hindra oss nu att tuta o köra på detta nu.
Ja, hur allt har rullat på m jobb o så.
All stress o alla känslor man hållet inom dig o känt i år funkade så länge jag höll dem för mig själv.
Men när jag berättade detta dör min chef så vart allt så verkligt och blottande. Det i sin tur då jag inte längre kunde leva i min bubbla o leka som att allt var som vanligt...då brast allt för mig.
Idag är jag sjukskriven 50%...jobbar 3dar i veckan o vilar 2dagar i veckan.
Jag är helt slut mentalt...har dock ett stressigt jobb oxå.
Går inte att kontrollera känslorna...
Hur har du/ni det?
Känner mig dock stressad över att ca sjukskriven när vi ska sätta igång med detta, har även tänkt att "tänk om vi får avslag för att jag är sjukskriven".
Hoppas innerligt att du ska få remissen o att allt börjar rulla för er...
Jo de borde de väl märkt... men det ska vara den man blöder ut, så med liten hinna får man liten blödning.
Har inte sagt något på jobbet, orkar inte alla frågor och blickar. Tror jag skulle kunna jobba ändå, men har också stressigt jobb. Tycker det är skönt att fokusera på annat. Hoppas det funkar bra för dig med sjukskrivningen!
Ett tag bara grät jag på kvällarna. Nu har jag slutat gråta, rädd att jag stängt av helt istället men jag mår lite bättre i alla fall. Idag var jobbigt dock, spolningen gjorde ont och då blev allt så verkligt igen. Nästa gång jag börjar gråta kommer det ta tid att sluta känner jag, nu har jag byggt upp alldeles för mycket. Jag kan inte tänka på målet, då går jag under. Fokuserar på det som är närmast - just nu remissen , annars har det varit att få ägglossning - men det har ju inte funkat. Men jag tänker aldrig längre än så, då blir jag för ledsen...
Vad gäller på måndag? Vad ska göras?