Anonym (CD) skrev 2018-03-13 00:39:27 följande:
Min man hade också bilder på andra kvinnor. Jag förstod inte heller varför han måste glo på andra när han har mig.Jag har ju inget behov av att glo på andra. Älskar man någon behöver man ju inte titta på andra. Dessutom hade jag ett notoriskt otroget ex i bagaget.
Han vägrade lyssna. En dag såg jag att han raderat alla bilder på mig och istället fotat servitriser. Då blev jag förbannad. Så då raderade jag alla bilder i hela mobilen.
Jag har provat att radera men då dök de upp mer senare ändå. Han har börjat fråga mig när vi har samlag "vill du ligga med någon annan, jag vet att du vill de"men jag ger inget svar direkt...
Men förstår inte varför han ska ha dessa bilder då han har mig. Känns ungefär som att jag inte är fin nog att titta på, visst en är inte alltid i toppskick, men ett barn på 3 år o en på 9 månader gör en trött så att säga haha men jag försöker vara på topp, men kropp är densamma oavsett utseende sett förutom ärr jag var lite mer tränad när jag träffad han än vad jag är idag.