• Anonym (M)

Min man har bilder på kvinnor

Har en längre tid hittat bilder i min mans telefon på kvinnor och det är inte random kvinnor utan gamla bekanta till mig som jag umgicks med som yngre.

Han vet att jag kollat hans tele för han gör detsamma med min men på min finns endast bilder på våra barn.

När jag frågar honom om de så får jag svar som " äsch" men för mig känns de rejält sviket o dåligt.

Varför? Varför gör män så här?

• Svar på tråden Min man har bilder på kvinnor
  • Anonym (?)

Män gör verkligen inte sådär. DIN man gör sådär och det är fel. Så in i helvete fel! Varför har han bilder på andra kvinnor? Dessutom bekanta till dig? Vad gör han med de bilderna? Fråga vad han hade tyckt om du hade bilder på andra män som han dessutom kände. Väldigt skumt beteende.. Sårande, om inte annat.

• Anonym (CD)
    Anonym (M) skrev 2018-03-13 00:23:50 följande:

Har en längre tid hittat bilder i min mans telefon på kvinnor och det är inte random kvinnor utan gamla bekanta till mig som jag umgicks med som yngre.

Han vet att jag kollat hans tele för han gör detsamma med min men på min finns endast bilder på våra barn.

När jag frågar honom om de så får jag svar som " äsch" men för mig känns de rejält sviket o dåligt.

Varför? Varför gör män så här?

Min man hade också bilder på andra kvinnor. Jag förstod inte heller varför han måste glo på andra när han har mig.Jag har ju inget behov av att glo på andra. Älskar man någon behöver man ju inte titta på andra. Dessutom hade jag ett notoriskt otroget ex i bagaget.

Han vägrade lyssna. En dag såg jag att han raderat alla bilder på mig och istället fotat servitriser. Då blev jag förbannad. Så då raderade jag alla bilder i hela mobilen.
  • Anonym (M)
    Anonym (?) skrev 2018-03-13 00:30:19 följande:

Män gör verkligen inte sådär. DIN man gör sådär och det är fel. Så in i helvete fel! Varför har han bilder på andra kvinnor? Dessutom bekanta till dig? Vad gör han med de bilderna? Fråga vad han hade tyckt om du hade bilder på andra män som han dessutom kände. Väldigt skumt beteende.. Sårande, om inte annat.

Har flertal ggr påpekat o de jag fåt till svar är " men aja" och så märks de att han tycker de är jobbigt har också flertal ggr sagt att jag kanske också ska ha bilder på män i min telefon för de verkar ju vara OK.

Finns inte en enda bild på mig där i jo möjligtvis med någon av barnen som han tagit vid något tillfälle.
  • Anonym (M)
    Anonym (CD) skrev 2018-03-13 00:39:27 följande:

Min man hade också bilder på andra kvinnor. Jag förstod inte heller varför han måste glo på andra när han har mig.Jag har ju inget behov av att glo på andra. Älskar man någon behöver man ju inte titta på andra. Dessutom hade jag ett notoriskt otroget ex i bagaget.

Han vägrade lyssna. En dag såg jag att han raderat alla bilder på mig och istället fotat servitriser. Då blev jag förbannad. Så då raderade jag alla bilder i hela mobilen.

Jag har provat att radera men då dök de upp mer senare ändå. Han har börjat fråga mig när vi har samlag "vill du ligga med någon annan, jag vet att du vill de"men jag ger inget svar direkt...

Men förstår inte varför han ska ha dessa bilder då han har mig. Känns ungefär som att jag inte är fin nog att titta på, visst en är inte alltid i toppskick, men ett barn på 3 år o en på 9 månader gör en trött så att säga haha men jag försöker vara på topp, men kropp är densamma oavsett utseende sett förutom ärr jag var lite mer tränad när jag träffad han än vad jag är idag.
  • Anonym (Mimmi)

Vad har han bilderna till..?

• Anonym (Man43)

Din man beter sig totalt respektlöst mot dig.
    Acceptera icke detta.

• Anonym (AL- Kvinna 35)

Jag tror att män överlag kollar in (andra) tjejer. Jag vet att min sambo gör det och det stör inte mig!
    MEN, det är ju stor skillnad på att kolla in random tjej på stan och att ha bilder på dina bekanta på telefonen! 

Undrar lite som Mimmi: vad gör han med bilderna? 

Tryck på när du frågar! Nöj dig inte bara med 'jaja" eller "äsch". Oavsett om han tycker att det är obehagligt. Hur obehagligt tycker inte du att det är att han har bilder på dina bekanta liksom!?

• Anonym (CD)
    Anonym (M) skrev 2018-03-13 10:18:23 följande:

Jag har provat att radera men då dök de upp mer senare ändå. Han har börjat fråga mig när vi har samlag "vill du ligga med någon annan, jag vet att du vill de"men jag ger inget svar direkt...

.

Säg då: "jaha så du vill ligga led andra ditt svin och du säger det medan du ligger med mig!" Då kommer han nog bättra sig lite. Ibland funkar hårt motangrepp innan de hunnit ta nästa steg.
  • Anonym (M)
    Anonym (AL- Kvinna 35) skrev 2018-03-13 10:53:02 följande:

Jag tror att män överlag kollar in (andra) tjejer. Jag vet att min sambo gör det och det stör inte mig!

MEN, det är ju stor skillnad på att kolla in random tjej på stan och att ha bilder på dina bekanta på telefonen! 

Undrar lite som Mimmi: vad gör han med bilderna? 

Tryck på när du frågar! Nöj dig inte bara med 'jaja" eller "äsch". Oavsett om han tycker att det är obehagligt. Hur obehagligt tycker inte du att det är att han har bilder på dina bekanta liksom!?

Ja precis, jag säger aldrig något om att kolla in andra för de gör alla inklusive jag.

Ja jag misstänker att jag vet vad han gör med bilderna.. Då de även är en del bilder med tjejer i bikini osv.. Vanliga spegel bilder där bröst & rumpa tydligt syns..
  • Anonym (M)
    Anonym (CD) skrev 2018-03-13 11:12:39 följande:

Säg då: "jaha så du vill ligga led andra ditt svin och du säger det medan du ligger med mig!" Då kommer han nog bättra sig lite. Ibland funkar hårt motangrepp innan de hunnit ta nästa steg.

Har flera ggr tagit ordentliga prat o sagt hur jag känner o han säger ja att han förstår de men sen så finns bilderna kvar de är som att han inte tar in det.
  • Anonym (A)
    Anonym (Man43) skrev 2018-03-13 10:49:32 följande:
    Din man beter sig totalt respektlöst mot dig.
    Acceptera icke detta.
    Håller med
  • Anonym (M)

Jag tog upp detta idag, han blev väldigt arg o frågade vad det gör? Jag blev tyst, har aldrig tidigare backat i en diskution men denna gång gjorde jag det..

Svar på tråden Min man har bilder på kvinnor