Från vilken ålder kan man börja med pipmugg?
Min son är 5 1/2 månad och får vatten i nappflaska. När har ni börjat med pipmugg??
Min son är 5 1/2 månad och får vatten i nappflaska. När har ni börjat med pipmugg??
tror jag började runt den åldern faktiskt, men Hanna gillade inte det alls så hon drack hellre ur glas..men nu använder hon pipmuggen lite igen
Tror hon var runt 5 månader när hon började med pipmugg. Tog ett tag innan hon fattat galoppen dock.
Jag har provat ett par gånger men han vet inte hur han ska göra stackaren!!!! Det går bäst med flaska så tids nog!!!!
Vid 6-7 månader började min flicka dricka vatten ur pipmugg. Det gick jättbra och hon dricker mycket bättre ur muggen än ur flaskan.
Pipmugg funkade inget vidare för oss. Vi har aldrig använt flaska heller. Nu dricker sonen ur gamla barnmatsburkar. Det funkar jättebra! Det är väl lagom stor diameter på kanske
Norah började med pipmugg när hon började dricka vatten... 3-4 månader)
Vi använde glas och pipmugg direkt eftersom hon inte tar flaskan (ca 4 mån)
Inte för att han börjat använda det så ofta, men min lille har druckit vatten ett par ggr ur pipmuggen o första gången var han bara 1 månad, han gillar den o det funkar bra