• Anonym (finns fejk på VM?)

Victoria Milan har fejkanvändare?

Hej
    Var nyfiken och registrerade ett gratiskonto på VM. Då får man bara se andra medlemmar men kan inte kommunicera på något sätt. Min profil var knappt ifylld och jag hade inget kort. Gissar att det går 9 killar på 1 tjej (eller ? ) så döm om min förvåning när en kvinna i min ålder skickade ett chat meddelande efter att jag varit på siten i 5 min. Eftersom jag har gratiskonto kan jag inte se vad hon skrev. Men jag misstänker att det är ett fejkkonto. Har ni varit med om liknande ? /Man 45

• Svar på tråden Victoria Milan har fejkanvändare?
  • En man i sina bästa år

Ja, en gång blev jag lurad av en fejkanvändare på att jag skulle få gratis ligg med alla svenska snygga tjejer, jäklar vad jag blev lurad. Detta hände för 10 år sedan och fick en skadestånd på 10 000 000 miljoner. Jag måste än idag betala tillbaka mina skulder. Hemskt!

He he ja ett sånt löfte vill man inte bli lurad på. Närå men jag tänkte att det var osannolikt att bli kontaktad efter 5 min, trots att min profil var i princip tom, skumt....

• Anonym (Såklart)

Ja, självklart fejk för att locka dig att betala för ett medlemskap.

• Tom Araya
    Anonym (finns fejk på VM?) skrev 2018-03-15 18:59:56 följande:

Hej
    Var nyfiken och registrerade ett gratiskonto på VM. Då får man bara se andra medlemmar men kan inte kommunicera på något sätt. Min profil var knappt ifylld och jag hade inget kort. Gissar att det går 9 killar på 1 tjej (eller ? ) så döm om min förvåning när en kvinna i min ålder skickade ett chat meddelande efter att jag varit på siten i 5 min. Eftersom jag har gratiskonto kan jag inte se vad hon skrev. Men jag misstänker att det är ett fejkkonto. Har ni varit med om liknande ? /Man 45

Ja, jag har märkt att man på många sajter som fungerar så blir kontaktad av många, så att man ska betala för att kunna svara. Dessa profiler är såklart skapade av sajten och finns inte i verkligheten.
  • Tecum

Vad är det för mening med ett gratiskonto om man inte kan kommunicera med andra? Är inte det själva poängen?

• Anonym (FAKE)
    Anonym (finns fejk på VM?) skrev 2018-03-15 18:59:56 följande:

Hej

Ja, de här sidorna har egna anställda som ger digital stimulans till överskottet av män som ofta är gigantiskt.

Så fungerar det på troligtvis alla kontaktsidor.

Meningen är att du ska vara kvar och betala och då behöver sidan "kvinnor" som håller lite samtal flytande.
  • Tom Araya
    Anonym (FAKE) skrev 2018-03-15 19:50:37 följande:
    Ja, de här sidorna har egna anställda som ger digital stimulans till överskottet av män som ofta är gigantiskt.

Så fungerar det på troligtvis alla kontaktsidor.

Meningen är att du ska vara kvar och betala och då behöver sidan "kvinnor" som håller lite samtal flytande.
    Alla sidor funkar inte så. Det finns de där man kan ta emot och skicka meddelanden utan att betala för sitt medlemskap och där får man heller inte en massa meddelanden från fejkade konton.
  • Anonym (BI)

Varning! Jag skapade för många år sedan en profil på VM där jag sökte andra kvinnor. Skrev aldrig till någon utan tittade bara lite, ville sedan ta bort profilen (gratis varianten) men det kostade tydligen pengar att ta bort den!! Så profilen finns kvar och jag får fortfarande mängder med fejkade sex-mejl från kvinnor till min mailadress (som "söker kåta män" alltså inte en BI-tjej)!!

Tecum skrev 2018-03-15 19:47:20 följande:

Vad är det för mening med ett gratiskonto om man inte kan kommunicera med andra? Är inte det själva poängen?

Jo det vill få en att betala så det är smart när man har ett meddelande från någon som såg att du var ny. För att läsa det kostar det minst 1500 SEK (3 månaders prenumeration.... ) Jo om man får svar till en princip tom profil så misstänkte jag det...
Svar på tråden Victoria Milan har fejkanvändare?