• Anonym (Mike)

Min tjej har svårt att säga eller skria gulliga saker.

Hej!

Min tjej har svårt att säga och skriva gulliga saker.

Jag kan tex skriva ett sms att jag saknar henne men hon svarar aldrig typ att hon saknar mig också eller så.

Och sällan hon säger att hon älskar mig eller liknande. Ibland händer det att hon säger något gulligt fast då säger hon det på engelska.

Någon som känner igen sig eller har någon teori om varför?

• Svar på tråden Min tjej har svårt att säga eller skria gulliga saker.
  • sextiotalist

Man är olika, en del tycker sådant känns rätt, andra är obekväma med detta. Bry dig inte om att analysera detta, acceptera henne för den hon är och se det hon gör istället för det hon inte gör. Du kommer nog märka att hon visar på så många andra sätt att hon gillar dig och trivs med dig.

Min sambo skriver inga gulliga sms eller mail, om jag skriver något gulligt, så får jag inte heller svar eller något typ "OK då" (och hur gulligt är det på en skala ;) ?)

Men han visar på så många andra sätt att han älskar mig och bryr sig (och säger att han älskar mig och är det bästa som hänt honom, men inte under första året)

• Pr0nographic

Jag tycker det är rätt skitnödigt.

Jag är ingen känslomänniska och känner inte att det känns äkta om man skriver massa "gullis" till varandra hela tiden. Skulle känna mig sjukt instängd om min sambo gjorde och skrev så till mig.

Och dom få gångerna han gör det så skriver jag oftast "usch. Skärp dig. Gud ser" lite sådär sarkastiskt. Vi har ett bra förhållande och det är rätt slappt. Inga krav, inga onödiga behov.

• Anonym (Katya)
    Anonym (Mike) skrev 2018-03-16 09:56:00 följande:

Hej!

Min tjej har svårt att säga och skriva gulliga saker.

Jag kan tex skriva ett sms att jag saknar henne men hon svarar aldrig typ att hon saknar mig också eller så.

Och sällan hon säger att hon älskar mig eller liknande. Ibland händer det att hon säger något gulligt fast då säger hon det på engelska.

Någon som känner igen sig eller har någon teori om varför?

1. Hon är som mig.Efter många sviniga män vågar jag inte visa kärlek för någon ny.

2. Hon har inte samma känslor för dig

3. Hon är som många män.Totalt oromantisk.
Svar på tråden Min tjej har svårt att säga eller skria gulliga saker.