Gul flytning -gravid
Undrar om det är normalt/vanligt med gula flytningar när man är gravid? Det står ofta att det är vanligt med vita flytningar, men hur är det med gula? Någon med erfarenhet som vill dela med sig?
Undrar om det är normalt/vanligt med gula flytningar när man är gravid? Det står ofta att det är vanligt med vita flytningar, men hur är det med gula? Någon med erfarenhet som vill dela med sig?
jag undrar med...
hejssan på er jag hadde gula flytningar när jag var gravid med mitt första barn och det var en svamp infektion.
Tack för svaret. Jag undersöktes för svamp och tog andra odlingar förra veckan, men det visade inga bakterier. Kanske onödigt att vara orolig då, men jag kan bara inte slappna av...
Ingen annan med erfarenheter?
Jag hade det ibland. Men jag hade fem UVI också. Aldrig svamp.
Jesslin: Hade du UVI i samband med de gula flytningarna?
De kom och gick mer liksom, men försvann aldrig. Kan ju berott på alla ntiobiotika jag fick proppa i mig förståss.
Vad är UVI??? Så det är alltså svamp om flytningarna e gula??
Jag fick baktriel vaginos ha du testat det?
Det ska ju visa sig vid en odling och det har jag ju gjort. Vet inte varför jag är orolig... Har haft bv vid tidigare graviditet och är väl rädd för detta igen. Men det känns inte bra att göra undersökningar varje vecka heller när man är gravid. Jag tackar för alla svar och finns det nån mer med erfarenheter får ni gärna skriva.
UVI= urinvägsinfektion...