Ingen livslust
Vet egentligen inte varför jag skriver här
Jag antar att jag är deprimerad
Jag har barn varav en svårt sjuk det är assistenter i huset dygnet runt
Pappan finns ej i bilden
Jag och min sambo har aldrig ensamtid utan dessa år han enbart handlat om att klara varje dag för dag år för år...
Jag har i många år varit spindeln i nätet för mitt sjuka barn och vi har tappat bort varandra Jag och min sambo
Min sambo har offrat allt för oss kan man väl säga
Jag vet att hans dåliga humör är pga vårt liv är enbart kravfyllt ingen direkt glädje
Jag känner mig som en börda i hans liv
Jag är stoppklossen för att han ska kunna leva sitt liv som en vanlig man i 30 årsåldern
Vi talade om att gifta oss och leva lyckliga osv osv
Finns inget sådant kvar
Jag ser på min syster som är lyckligt gift hon är så älskad av både sin man och hans släkt och vår släkt..
De lever ett liv med mycket skratt och glädje
Jag är en stoppkloss i hur min sambo skulle kunna ha det.
Jag tänker mycket på att avsluta detta livet då jag inte ser någon annan utväg.
Jag kan lämna min sambo och låta han ha ett rikt liv eller så kan jag stanna kvar tills han finner någon ny bakom min rygg.
Jag skulle inte vilja gifta mig med migsjälv så varför ska någon annan göra det.
Jag vill inte leva mer för jag orkar inte gå igenom mer i livet nu orkar inte kämpa mer.
Jag är aldrig glad och jag känner bara stor tomhet och jag hatar både att leva i Min kropp, mitt liv och i min hjärna. Om man ska vara uppriktig är jag i botten och önskar inte komma upp för jag orkar inte kämpa mer.