Möjligt att glömma kvar tampong utan att märka det?
Hej,
Jag har haft mens sedan i fredags. I lördags blev jag och min kille rätt fulla och hade sex. Jag har inget minne av att jag tog ut min tampong innan dess men kom att tänka på det i måndags.
Nu är jag paranoid och tänker att den sitter kvar men har hamnat snett så att jag inte får ut den.
Har försökt känna efter, har tittat efter med spegel och försökt krysta. Tänker att det skulle hjälpa för det lär ju vara minimal risk att den faktiskt fastnar så den inte kommer ut?
Är trots att jag varken får tag på något eller ser något paranoid. När jag känner med fingret är det ju något som är där, vad det är vet jag dock inte. Brukar inte känna efter så himla noga annars och tänker att det antingen är något som sitter där eller att det helt enkelt tillhör kroppen... om jag känner med fingret i slidan mot ändtarmen, ca 3-5 cm in, är det något som känns som att det skulle kunna vara runt/avlångt. Vad kan det vara? Kan känna med fingret längs hela den här "avlånga saken" men det känns som den är längre en en vanlig tampong? Tänker också att en tampong som suttit i 4 dagar borde ha svällt mycket och därför borde kännas?
Till saken hör att min mens idag varit väldigt gråaktig och luktat illa. Därför blir jag såklart än mer orolig. Den brukar kunna bli lite brun i slutet men nu var det mer sotigt i färgen. Tänkte boka in tid hos gyn men svårt att hitta en tid när jag jobbar heltid och inte hittar någon som har kvälls/helgöppet. Känner mig som en ovetande tonåring trots att jag är 30+ så känns ju smått pinsamt också.