Göteborgs kvinnoklinik
Kort och gott, vad har ni för erfarenheter av gbg kk ?
Kort och gott, vad har ni för erfarenheter av gbg kk ?
Vad menar du? Finns ju olika avdelningar/mottagningar.
Vi har sökt för utredning då vi försökt 1 år utan framgång att få barn, visste inte att det fanns flera olika. Men vi ska till kvinnikliniken som är i samma hus som nordic ivf som jag förstår det.
Vi har försökt i 15 månader med småsyskon, bokade till slut tid nu på gbgs kvinnoklinik i förra månaden. Fick göra VUL av äggstockar och ägganlag osv, samt boka tid för spolning av äggstockar för mig och spermatest för min man.
Hade också ett långt samtal där hon bl.a. dissade alla fertilitetskakendrar och appar och sa att vi skulle slänga alla ägglossningsstickor och appar och kosttillskott och bara koppla bort och slappna av. Försöka 3 ggr/vecka under hela månaden..
Ny tid nästa vecka. Hur gick det för er??
Fick telefonsamtal idag att vårt möte imorgon blev inställt.. skulle gå igenom provsvaren... så ny tid slutet på april :(
Det är ett företag (aktiebolag) som bedriver gynekologmottagning.
Fick telefonsamtal idag att vårt möte imorgon blev inställt.. skulle gå igenom provsvaren... så ny tid slutet på april :(
Gjorde vår utredning där 2014 hos Dr Sven Nielsen. Snabbt och smidigt som jag minns det, kan inte säga att jag har något att klaga på. Därefter gjorde vi IVF på Sahlgrenska. Nu har vi nyligen varit tillbaka på deras ivf-mottagning (Nordic IVF) för syskonförsök och är mycket nöjda då vi blev gravida på första försöket! (För första barnet krävdes 3 färskbehandlingar)
Åh nej vilken besvikelse :( man vill ju bara att dagarna ska gå så att man får komma framåt, otålig till tusen just nu.. !